{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

petak, 25.11.2005.

neznan odakle da pocnen........jako ste me svi obradovali sa komentarima i fala vam puno za to!!!oduzicu vam se:))))))))))))))

ali evo san napisala nesto za sve vas koji me citate!!!!ako vam se ne svidja samo mi recite......

MOJI BLOGERI


GOTHIC ANGEL-susida je moja,cura je prava posjetite je svi jer je ona strava!!!:)))))))))))

ANĐEO-pise divne stvari,zato ponekad nekome rasplamsa strasti!!!:)))))))))))

JUST-TEA i nju volin citat,pise stvari prave,koje nekome dodju glave:)))))))))))ali ledji je prava

TINA-je sljedeca,divan joj je blog,jer ona voli sport!!:)))))))))))

LONDON PASHION-cura razveselit zna,prva je ona to san i svatila ja!!:)))))))))

ANJAA-ledji je isto,zato joj pisen ovo isto:))))))))))))))))))))

BELA-super blog ima zato kod nje sve stima!!:)))))))))))))))))

LIVADJANKA-iz slovenije divne je mala,ali joj je i blog STRAVA!!!!:)))))))))posjetite je i vi pa cete me razumjeti

STEFFY-jako mi je draga,za jednog malog djaka ima velike sanse da dodje do grane nase!!!!:)))))))))))))))))

INES??ILI??-posjetite je i vi pa cete sve razumjeti!!!cura je strava i pise dosta sala...:)))))))))))))

AMON-bloger mi je drag zato njega posjecuje cijeli grad:))))))))))

RONYY-uvjek mi divan komentar da pa ga ja citam i sad:)))))))))

COR NON MNETITUR-isto volim citat,jer uvijek napise dobar citat!!:)))))))))))

OPET ZALJUBLJENA ILI...-divan ima blog posjetite je i vi pa cete vidjeti:))))))))))


...LOVE...i ona mi je posebno draga,svakog dana pise novi post,dodjite pa cete vidjeti:)))))))))

IVANA-cura je prava zato svatko kaze da je prava strava:)))))))))))

HANA-divno ime za ovo vrime....pise divno pa je sad svi zajedno posjetimo:)))))

MARE 2506-to van je legenda isto,divan joj je blog:)))))))))

LARA-super pise i nista vise:))))))))))))))))))))

HERA-ta zenska je prava posjetite je i vi jer je prava:)))))))))))))

TAJANA 15-uvjek me razveseli,zato je i ja citan:))))))))

SLATKA KO BOMBONCIC-cura je super pise divne stvari,koje nisu od jucer:)))))))))))))

LORENA-prva je bila tu kad san napisala svoj novi post,i danas je citan jer je cura za svaci ukus!!!!

BUBICA-voli pisat svakog dana jer je prava dama!!!

JA SE NADAN DA VAM SE SVIDJA HVALA I VAMA JER VAM KOMENTARI NISU SICA:))))))))))))))

SVE VAS VOLI I RADI CITA VASA D A NN A!!!!!!!!!!!!!

myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



myspace

myspace graphics



| 12:15 | Komentari (76) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene