{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

utorak, 22.11.2005.

G O L O T I N J A!!!!!!!!

HE HE prvo 51 komentar:)))))))) vauuuu!!!fala van na tome nisan imala vise od 30 .....ma svi ste zakon!!evo onda novi potic....AKO VAS ZANIMA KAKO SAN DOBILA NADIMAK GOLOTINJA ALI U OSNOVNOJ SAMO!!!!

oni koji zive u dalmaci znaju di je otok FUMIJA!!!to van je divan otoki i nema zive duse tamo osin nekoliko vikendica!!i tako su se moja mama i od moje bivse prije mama i tata dogovorile da idemo za vikend na fumiju!!divno je tamo nigdi nikoga,more divno cisto,i malo dosadno!!pa je meni PAMETNICI pala ideja da idemo istrazivat otok!!!dosli smo do jedne plaze divna je....i u jednoj rupi medju stjenama bilo je blata!!!kako smo se mi gole suncale namazale smo se tim blatom!!!IMALE SMO SAMO 10 GOD!!!!!!!!!i stavile travu na glavu i izgledale smo ka pra ljudi!!!kad je moja mama vidila sta smo uradile pala je na guzicu i gusila se od smija!!!i slikala nas sta je naj gore!!!!kad je izradila ja san uzela sliku i na satu hrvatskog san pokazala svojoj kolegici!!!!pisala je od smija,i sad su svi tili vidit,ali ja nisan dala!!posli smo imali tjelesni!!ja san sliku stavila u djep od jakete,a to je vidija jedan kreten iz mog razreda,kad san ja isla u wc on je uzea sliku i svima je pokaza!!:((((((( ajme kako mi je bilo si su me vidili golu,zamazanu blaton!!!i taj kreten me je prozva golotinja!!!ja san mu morala davat 5 kuna svaki dan da me ne zove tako!!!koja san ja budala bila sta mi je to tribalo!!???
ajme.......

ali vama bigggggggggggggg kissssssssss saljen i da ta slika je sad u smecu!!!!!!!

sve vas voli vasa dana!!!! i da imamo novu blogericu STEFFY nace te je medju mojin komentarima pa je citajte!!!!

voli vas vasa danna




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws















| 10:54 | Komentari (89) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene