Glitters,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Glitters,blog.dnevnik.hr/ddaannaa" />
{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

petak, 11.11.2005.

Glitters

Glitters

znate sta san saznala,kad san isla na engleski???bas smo ja i moja kkolegica nesto pricale kako nema dijane u zadnje vrime!!kad je nama uletila ova jedna druga zenska "poginija joj je tata".......................................................sta da van kazen,skamenila san se!!curi je te 17 godina,kako je njoj samo.......moji su rastavljeni godinama,i necujemo se jedva 2 puta na GODINI,dobro ste procitali paneznan kako je imat ocevu ljubav!!!!zalosno ali istinito!!!kako mi je nje bilo zal,ona je super cura.....zasto uvik tako dobrin ljudima da se nesto dogodi????

ali sad na sretnu moju stranu malo!!!eto sa sasom ce mi biti 6 miseci u ponediljak!!!i jedva cekan,sigurno cemo opet biti po cili dan zajedno!!!:)))))pripreme za stan se odvijaju :))) i tako moran ucit za ispite a neda mi se!!!:))))
eto ljudi moji sve vas volin i saljen van puno kisevaaaaa,ostani te mi the best!!!
cmoxxxxxxxxGlitters

EVO VAN MALO SLIKICA!!!:)))))))))

Glitters

Glitters


OSTAVLJAJTE MI I DALJE KOMENTARE DA IJ A MOGU DOC DO VAS :)))

Glitters


Glitters







| 17:35 | Komentari (32) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene