{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

utorak, 08.11.2005.

opet ona stara

Glitters

GlittersGlitters



heyyyyyyyyyyyyyyyyy pa di ste mi vi???????kako je divno anako kad si tuzan otvorit svoj blog stranicu,a tamo puno komentara utjehe!!!fala vam svima puno!!!i ja rado vas citan!!!pa on je nazva prvi!!he he sve je sad ok.....ako niste skuzili zasto san se izbila....rado cu vam objasnit!!ali samo onima kojima nije jasno!!!
eee ljudi moji ako ste citali predhodne postove,onda ste procitali da moji namjeravaju kupit stan,i ko je procita zna i te kakav je....pa isli smo jucer vidit jes se jos gradi!!ljudi imacu ispod balkona bazen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ma kuzite li vi to???ludilo.......ostalo cu van napisat tek kad ga kupimo!!!he he volin vas sve i citan vas sve!!!!!!!!i kis van salje vasa daaaannnnnnnaaaaaaaaaaa


Glitters




Glitters

ja san luda za ovin slicicama.pa van evo neke

Glitters


Glitters


ja san luda za kabrioletima.pa se NADAN da cu imat jednog dana jedan!!!:)))))


Glitters


Glitters







Glitters




























| 11:33 | Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene