Glitters,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Glitters,blog.dnevnik.hr/ddaannaa" />
{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

nedjelja, 06.11.2005.

Glitters

tako san tuzna........
bolje receno izbijena do bola!!!!jucer kad san osla sa plesa,a predhodno san 4 sata vjezbala koreografiju bez prestanka......dosla ja doma sa sestron,kad moja mater pocela na mene!!!!"ja cili dan sredjujen kucu,dok se vi zabavljate!!!..... i tako san joj pomogla,imale smo generalno ciscenjee :)))
onda san zvala sasu,kaze njegov otac meni da je otisa kod nekog prijatelja!!!posli su nam dosli gosti pa san ga nazvala na mob!!kad se javija ja san u pozadini cula buku!!!"di si ti???"pitan ja njega!!
"evo me u nekoj diskoteci"ajme kad san ja popizdila!!!zasto pitate se??!!kad ja izlazin sa prijon mora on znat di san ja!!a on je iskoristija priliku dok se kod mene vodi treci svjetski rat :))) da izadje.......joj kako san se ponizila.....necu da ga zoven.....ali sta da radin ipak bi pa nebi....neznan!!sta da radin???
kisan vas sve i molin za pomoc!!!!


Glitters




Glitters



















| 11:40 | Komentari (27) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene