{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

srijeda, 02.11.2005.

jon bon jovi

HEYYYYYYYYYYY ljudi moji,pa di ste mi vi???jao zakon ste svi stvarno fala svima sta me komentirate i ostavljate divne komentare!!nastavite tako :))))))))))))))

a sad nesto jos o meni nista puno,samo da van napisen nesto mom omiljenom pjevacu,ma sta omiljenom naj boljem!!!BON JOVIJU



Image Hosted by ImageShack.us





ja ga tako volin da vaj ja to nemogu opisat,iman sve njegove cd-ove,ja i endy ga volimo........neopisivo on je cak bio na koncertu u SKOTSKOJ!!!a sad cu van napisat nesto sta mi se dogodilo uvezi toga!!!








Image Hosted by ImageShack.us






naime on mi je pokaza slike sa koncerta,pa san ja te slike uzela i odnila u skolu!!pa su me svi pitali jesan li ja bila u skotskoj na koncertu!!pa je meni palo napamet da kazen da jesan!!!i svi su mi povirovali na to!!:)))) cak i razrednik!!!pa san mamu nagovarala da kaze da je to istina,ali nije tila!!!ali razrednik nije nikad ni pita za to,ali smo se ismijali!!!he eh je san bezobrazna!!!!kisssssssaaaaaaaannnnnnnnnnnnn vas sve

| 16:15 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene