{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

utorak, 25.10.2005.

noc vjestica

Prvo puuunnnnoooooooooooooo van fala za sta ste mi pomogli oko stavljanja slikica samo se nadan da san uspila!!!he he puno ste mi pomogli posebno vrckasta i hilary,i ostali su isto i fala vam puuuuuuunnnnnnnoooooooooo na vasen trudi i izvinite sta san bila onako dosadna.....he he :)

e ovako isla san i danas na engleski iden u CAMRIDGE centar i full mi je zakon tamo virujte mi,prijavila san se za dodatnu nastavu da pisen na engleski za novinara i full san heppy,tako cu da pisen o vasin blogovima i koliko ste mi cool svi!!!!i usput cu da usavrsin svoj engleski jezik!!!:)
pa kako je sad u nedilju noc vjestica mi imamo pary!!!!!!!jao kako mi je bilo drago full cu se maskirat,i gledacemo jedan horor film,i plesat i ludirat do mile volje ma genijalno!!!jedva cekan tu nedilju!!!!
i fala puno svima jos jednom jer ste mi full svi zakon i neman rjeci da postoje tako dobri ljudi voljni pomoc!!!fala vam i dalje cu vas citat i ostavljat komentare jer ste zakon!!!!saljen vam veliku pusu svima!!!!!

| 22:57 | Komentari (12) | Isprintaj | #


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene