{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

srijeda, 10.08.2005.

dosadnooooooooooo

he he ma nije mi dosadno samo san tako napisala znan se ja zabavljat kad neman sta da radin,robi mi dize zivce stravicno,mire ovo je za tebe nije te vridan to ti ja kazen!!!!!a sad ovo je za londonsku curu kazen ti kad je momak zaljubljen u curu,onda je jako ljubomoran jednostavno te zeli za sebe takvi su ti muski!!!hehe moj je stravicno ljubomaoran ali mi smo pricali o tome i rjesili smo to,jednostavno mi to smeta kad izljeva svoj bjes ljubomore na mene,a rekla san mu da ga volin!!!popricaj te sve ce biti ok!!!to je za sve cure koje su u istoj situaci,jer san imala iskustva u tome!!!danas san upoznala neku rodicu koju prvi put vidin,niko nebi rekea da smo rodice!zove se Deana i nije bas cista sama sa sobom,zavrsila je trci razred ne radi nista samo se izlezava i lovi momke,jadno stvarno,a ja njoj uletila kako polazen vandredno ispite za cetvrtu god i da iden na kurs engleskog i da cu upisat faks za engleski!!!i kako mi moj sasa uvik dolazi kod mene kad ima vrimena prvo grad pa kod mene!!!ona se sokira........uglavnom cure sa engleskog me stravicno nerviraju dosadne su!!!uljecu mi sa fazonima ka:e di si kupila te cizmice krasne su,kako si samo slatka,kako se dobro sminkas...i tak to!!!a je se samo smjeskam sve su one 90. godiste,neman ja nista protiv toga samo sta me to malo nervira i to ne malo,lipo je dobivat komplimente i jucer je jedan reka mojoj mami(kad smo bile na kavi)sad cu ja pozurit kad imate tako lipu cer,ja pocrvenila pa ono ok,fala ti na komplimentu!!!he he
eto ljudi moji sve vas puno volin i citan......................pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!e nisan vas pitala izlazite li veceras?????meni se neda kad je vako ruzno vrime......he he ali cu sutra valjda na kavicu sa prijama pa opet stare teme o momcima,modi itd!!!!pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

| 10:47 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene