{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

ponedjeljak, 29.08.2005.

no coment

ljudi moji kako samo krasne blogove ovoh dana citan sta cu van govorit!!!!hvala puno na vasin komentarima i dalje ih ostavljajte i ja cu vama jer ih rado citan!!!!uglavnom kako san prosla svih 17 ispita mama mi je dozvolila da opituran sobu,kako god ja i sestra ocemo!!he he pomoga mi je sasa a i robi,on i ana hodaju!!he he pa obojili smo je u tamno plavu i rozu znaci tri zida roza i jedan plav,onaj u sredini lipse je neka ko bilo,namucili smo se ali je savrseno ispalo,pa smo se dogovarali kako sredit prostor za party koju muziku pustat,ljudi ja san luda za technom,hip-hop om,i tako to i bice nam ludo znan!!!a sta cu obuc he he PA EVO NAPISACU!!majcu sa delkoteom do pupka,mega kratku suknju i cipelice na tak!!!he he mislin da ce mu oci ispast!!he eh necu da ispadnen ufurana jer nisan samo kazen to je sve!!!he he puno vas voli i cita vasa dana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

| 22:12 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene