{<$BlogDateHeaderDate$>}

<$BlogItemBody$>
<$BlogItemDateTime$>;

">

petak, 19.08.2005.

za moju mirelicu

eeee ovako ovo je za moju miki,mozete da posjetite njen blog a sumnjan da niste,(mirelica)!!uglavnom,stara fala ti puno za ono puno si me obradovala,ljudi ona zna jako lako da vas obraduje sa nekin stvarima,uglavnom stara moja robi je prikinija sa onom zbahom sigurno si procitala!!!he he zamisli hoda je sa bi sexualkom!!!!!!!!!!!!!!!1ajme meni padan sa stolice od smija.pa da te uveden jos dublje u pricu pajo ipak ide u zagreb ako nije i dosad otisa sta me nebi cudilo,,,,,ali je fackat ludo zaljubljen u martinu,pa neka mu je sa sricom,ovdi se svima fali kako je kara marinu,he he ali nije reka kalo nije zna staviti kondom,i kako moze dobiti svakakve bolestine od nje,fujjjjjjjj!!!!he he i tako ti je to stara moja nadan se da se lipo zabavljas kad ne mogu ja!!!he he sala uglavnom nemoj reci robiju molin te,ali se udeblja cili je u svom svitu!!stace jadan ne ide mu ljubav ali jednu stvar cu ti napisat NAAAAAVVVAAAALIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!he he znan da ti to mozes!!!!by the way saljen ti veliku pusu i pozdravi sve tamo iako neznan nikoga!!!!he he love you

| 10:45 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>


yes, ur profile! let the world know you! you're the girl, and you know it!

anyway

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us


NESTO O MENI:

-zoven se DANICA,nadimak DANNA
ja mislin da iman ocajno ime ali ok!!!
-rodjena san 30.12.1987 u trogiru
a i uskoro mi je rodjus:)))))
volin seku anu i mamu naj vise!!!!
a onda sve ostale!!!
iman divnog momka sasu i volin ga puno!!!
uskoro ce nam 7 miseci divne veze!!!!!

napravite lutkice po svojoj zelji

SVE STA TRIBATE ZNAT O MENI:))))))))))

-ZOVEN SE DANICA a nadimak mi je DANNA
rodjena san 30.12.1987 u trogiru!!!!!
od muzike sve strano slusan samo ne domace!!!!

-iden na ples!!!hip-hop i moderni.....ludilo mi je

volin mamu sestru anu pa sve dalje...
naj prija mi je jele,petra,ursa,andjela i mirela
ima ih jos ali ok!!!!!!
kissss imate veliki od mene