limitedsleep https://blog.dnevnik.hr/dd5

nedjelja, 30.09.2007.

Iskrena

ALICA U KUTIJI

Bila sam bijesna što ne mogu za tobom.

I moja je ljubav isparila u bijesu.
Jer bijes je bolji od tuge.
I strah je bolji od tuge.

Bijes je najbolji.

Nisam te mogla pratiti.
Ljigavo si spuznula gdje ja ne znam ići.
Gdje se bojim.
I bijesna sam zbog toga.

I sad bih trebala reći,
žalosna,
ali to je teško,
i zapravo nisam.

Jer ja još imam čaroliju,
još mogu ispijati čudne zatravine,
još mogu vjerovati
skakutavim stihovima
još mogu željeti
i vjerovati da je želja
nešto dobavila
još mogu
sve ono od čega ti želiš odustati

Moraš odustati.

Rupe imaju dno.

Ja biram biti u kutiji.

Ja ću iz nje iskočiti
Bit ću pajac
S rogatom kapom
I glupavo ću se smijati
Svima koji me ne shvaćaju

Jača od njih
Jača od tebe
Jača od tuge
Jaka zbog straha
Zbog bijesa koji još imam

Jer bijes je tako lako voljeti
Tako lako poznavati
Tako lako imati

Ne traži ni kap vode
Ni trunčicu ljubavi

Kao žilavo samoživo stablo na hridini
Pojeo me cijelu
Mene crvenu

I nježnu od krumpira
slatkih otočnih
ponosnih na otimačinu
kiše
munja
slabih izgleda

Sve je tu u čarobnome napitku
A neću ga popiti
Jer ovo moram proživjeti

Sama
U zemlji čudesa
Čudnih
Jer ih je nemoguće zamisliti

Jer s njima
Nitko ne može živjeti.

30. 09. 2007.


30.09.2007. u 15:10 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

osobne preokupacije od opce vaznosti

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr