somethin' 2 begin with...


...i nije baš neki pochetak...

vech dugo nisam plakala. danas sam pustila suzu. mozhda sam ju predugo drzhala za sebe. nekako mi se dosta toga skupilo. ljudi za koje si siguran da im je stalo do tebe, polako se udaljavaju. "ne mogu danas", "boli me glava" "umor(a)n/a sam"...chujem malo PRE chesto u zadnje vrijeme... a ne zhelim to. nikako.

sad vidim da je istina ono da "tko visoko leti, nisko pada"... ili mozhda ustvari samo ja trazhim previshe.

bila sam u gradu danas. cijelo popodne, da budem preciznija. trazhila si traperice. probala sam bar jedno 20-ak modela. svi su vracheni na policu. trazhim chudo. obuchem traperice i pogledam se u ogledalo. gledam u djevojku za koju ne zhelim da budem ja.

ljudi oko mene kazhu da me vole takvu kakva jesam, ali shto mi to znachi ako ja ne volim sebe? ako nisam zadovoljna sobom? nishta...apsolutno nishta...

mislim da je vrijeme za inventuru... i nema neke veze s novom godinom... jednostavno je vrijeme za promijene... omg...zvuchim kao predstavnik neke politichke stranke uochi izbora... uzhas... mozhda je bolje da ne tipkam vishe... tko zna shto mi josh padne na pamet...

bye-bye


09.01.2007. u 19:14
° 5 thoughts of the world ° Print ° # °

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


design: moi

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Linkovi

Blog
Forum
Monitor
Net
Index
Xportal
Lupiga


...ja sam...

...chupawa... zbunjena... sramezhljiva... nesigurna... i... neodluchna... perfekcionistica... u potrazi za chudom... tamo gdje se chuda ne dogadjaju... i zhivim u svijetu svoje mashte... i sanjam svoj zhivot... i trazhim nemoguche... a opet, rekli su mi, nishta nije nemoguche... ipak nadati se?

mail me: chupawa_malena@net.hr