All this words they make no sense, I find bliss in ignorance, Less I hear the less you'll say, But you'll find that out anyway...

Ako me lomiš, onda slomi me
Ako me voliš, onda pusti me
To duguješ mi, duguješ mi, za sve...



I nema nekog smisla.
Samo tiho, onako za sebe pjevušim melodiju, tako blisku, a opet tako stranu.
Hladna klupa pod stablom bukve, pusta ulica obasjana slabom svjetlošću ulične lampe.
I godi mi samoća. Čak i miris jeseni u zraku.
Sunce je već gotovo potpuno zašlo, a iz mene je samo izvirala bujica riječi.
I nema nekog smisla.

Rekli su mi, pazi što želiš.
Mislila sam da dovoljno poznam sebe.
Nisam vjerovala u sudbinu.
Zapravo, ne vjerujem ni sada...
I znam da i nema nekog smisla.

Image Hosted by ImageShack.us

Sjećam se drvenih lutaka i kazališta.
Hodala sam poput zombija nošena rijekom lica oko mene.
Povlačila sam konce svojih marioneta.
I lutke su činile što sam im naredila.
Plesale su na glazbu moje violine, samo...
...to nisu bile moje lutke.
I znam da nema nekog smisla.

Ma koliko se prividno razlikovale, ja sam tvoja i to se vidi.
Znam kakva si i bježim od te slike, proklinjem ju i prezirem, a opet u dubini duše žudim za njom i ne priznajem to, možda niti ne shvaćam, ali toga sam svjesna.
Daleko je to od zavisti...
I znam da sve ovo i nema nekog smisla.

Lijepo tijelo, širom otvorene oči upijaju svijet oko sebe,
korak po korak, natjeraju ga da se vrti oko njih.
Glasan smijeh, blaga ironija;
nastavljamo nasamo.
Ja sam ruža koja vješto skriva svoje trnje, ali ih zato s užitkom zarije duboko ispod kože.
I nema nekog smisla.

Image Hosted by ImageShack.us

I ne ponosim se.
Nisam tvoja slika i prilika i nije mi žao.
Iako znam da želiš u meni vidjeti svoj odraz, ali ne možeš.
Moje vrijeme tek dolazi.
Sve što imam sam ja sama.
I znam da sve skupa i nema nekog smisla.

Ne tražim da me prihvatiš.
Niti ne želim od tebe tražiti da me pokušaš shvatiti.
Ne želim da me režeš i pokušavaš ugurati u svoje kalupe niti u okvire konzervativnog društva.
I ne traži smisao...nema ga.
U tome i je lijepota...


Ako me lomiš, onda slomi me
Ako me voliš, onda pusti me
To duguješ mi, duguješ mi, za sve... zablude.



  • 19.09.2006. ,17:35 || komentari (24) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Ne traži smisao... nema ga...| Klikni tu i tamo...| Stripped| Lagano umire onaj koji....| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Samo - za - por-emećene