Here I am, the perfect as I'm ever gonna be...Love me 4 me...

Eo novi početak... ne volim to, ne znam šta da pišem hehe zujo
nego, moja draga Katy me eto prozvala bezosjećajnom dead zbog nekih stvari koje su se dogodile prekjučer, a poslijedice smo eto vidjele tek danas no pa otud naziv za blog smijeh

eo sad sjedim za kompom uz širom otvoren prozor jer je tolko vruće da ću popizdit smijeh i razmišljam kako na što okrutniji način ubit Katy zbog njenog jezika koji valjd funkcionira brže od mozga smijeh tj. zbog Chupe, jel... hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nego, eo sutra konačno mojim dvotjednim mukama dolazi kraj, konačno i ta glupa predstava koju ni još dan danas ne kontam o čem se točno baš radi, doživljava svoju (nadam se ne jako katastofalnu) premijeru...
danas je kao bila generalka u kazalištu i to je blago rečeno bilo katastofalno i eto...

poslije tog svog mučenja sam mal zujila kod Mie i konačno smo se lijepo napričale, onda popodne opet van i tak... bilo dobro... osim nekih detalja, jel...smijeh

i još sam definitivno odlučila što moram Katy kupit za rođendan...party (5.7.), osim što ću je gurnut u bazen kad se upišesmijeh, a to je slušni aparat i/ili umjetnu pužnicu budući da kako Katy tvrdi: Ivan je alergičan rofl...da...

ajd ljudi ne da mi se više pisat, dosta je i ovo...smokin

mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

p.s. e, da... i u pozadini vam svira moja naj naj pjesma: The Calling - Wherever you will go, a ovo vam je inače pjevač benda koji je i napisao tu predivnu pjesmu Alex Band wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  • 28.06.2006. ,23:22 || komentari (37) ||on/off ||isprintaj

  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Postovi|

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Ne traži smisao... nema ga...| Klikni tu i tamo...| Stripped| Lagano umire onaj koji....| Zahvale
         
         
         
         
         
       

    Samo - za - por-emećene