< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eycHeK****
-Ich bin Dajana Branilović
-rođena sam 15.11.1990.g
-smeđa kosa, smeđe oči, 170cm, 58kg.
-idem u Medicinsku školu u Varaždinu
-volim zelenu boju
-volim mačke ( kojih imam malo previše )
-imam mađeg buraza
-u slobodno vrijeme fotkam s digitalcem, kartam belu s frendicama, tračamo, rolamo se, zezamo i zakon nam je
-naj glumac: Orlando Bloom i Hayden Christensen
-naj glumica: Angelina Jolie, Charlize Theron, Diane Kruger
Sandra Bullock, Nicole Kidman...
Slušam: zapravo sve, a između ostalog i:
Guns'n'Roses
Nirvana
Coldplay
Green Day
Bob Marley
U2
Linkin Park
Sting
Dire Straits
Black Eyed Peas
Kelly Clarkson
Avril
Sonique
AC/DC
Azra
Divlje Jagode
Daleka Obala
Alice Cooper
Rammstein
Iron Maiden
Metallica
Disturbed
Placebo
Scorpions
Godsmack
PanterA
System of a down
Slipknot
Hammerfall
In Flames
Apocalyptica
RHCP
Korn
Aerosmith
Led Zeppelin
Black Sabbath

ewo i moje sLikice..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Lyricsi***=))

subota, 04.11.2006.

umirem

razočaraj me opet
pusti me da umrem na kiši
prođi pored mene kao vjetar
ne osvrći se
pusti da plačem na kiši
jer suze su jedino što imam
razočaraj me opet
ne reci niti riječi
pretvaraj se da ti je stalo
a sve su to samo laži
tvoja šutnja
ima snagu ubiti me
pusti me da umrem na kiši
ovaj dan je i ovako izgubljen
pusti da umrem na kiši
dok te još uvijek volim



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| Komentari (5) |
Prikaz komentara | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.