listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eycHeK****
-Ich bin Dajana Branilović
-rođena sam 15.11.1990.g
-smeđa kosa, smeđe oči, 170cm, 58kg.
-idem u Medicinsku školu u Varaždinu
-volim zelenu boju
-volim mačke ( kojih imam malo previše )
-imam mađeg buraza
-u slobodno vrijeme fotkam s digitalcem, kartam belu s frendicama, tračamo, rolamo se, zezamo i zakon nam je
-naj glumac: Orlando Bloom i Hayden Christensen
-naj glumica: Angelina Jolie, Charlize Theron, Diane Kruger
Sandra Bullock, Nicole Kidman...
Slušam: zapravo sve, a između ostalog i:
Guns'n'Roses
Nirvana
Coldplay
Green Day
Bob Marley
U2
Linkin Park
Sting
Dire Straits
Black Eyed Peas
Kelly Clarkson
Avril
Sonique
AC/DC
Azra
Divlje Jagode
Daleka Obala
Alice Cooper
Rammstein
Iron Maiden
Metallica
Disturbed
Placebo
Scorpions
Godsmack
PanterA
System of a down
Slipknot
Hammerfall
In Flames
Apocalyptica
RHCP
Korn
Aerosmith
Led Zeppelin
Black Sabbath

ewo i moje sLikice..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Lyricsi***=))

nedjelja, 29.10.2006.

I take a walk outside...

ewo neznam kai mje f zadnje vrijeme al opće mi se ništ neda...
knjigu ovaj prošli tjedan nisam nit pogledala...a sutra pišemo latinski i matiku...jaaj...
znate kak bum napisala....nikak..
eh...jedna šuska sim tam bum si ja to ispravila wech...
I guess,,,
tak...jučer sam bila wani s Trish & Sanchikom...
bilo je zakon...
ludovale smo po starcu...kao po običaju...
weedla sam swojega biwshega z njegowom novom ženskom....
e tak me je gledala kai sam think da bu svaki as tam skočila i ubila me...fakt..
no nevermind..
ne zamaram se ja preveć z njima...
meni je ve tak lepo malo solo biti već mi je dosta te ljubavi ovak i onak
navek ostanem povrjeđena...
inače sam se posvadila s Majom
frendicom s razreda...
eh...
ja nju vishe nikj ne kužim...jedno vreme se mi ulizuje i kai ja znam kai swe ne,a onda later sere po meni...i onda je to frendica...pa molim te lepo..
ona je na kraju pljuvala sav moj trud....kolko god se ja zrtvovala zbog osobe koju sam smatrala prijateljem na svakakve nacine a onda te ta tvoja "prijateljica" kad za tebe treba nesto napraviti uvali u takva sranja.....i onda shvatis na cemu si...
dobro mi jedan frend iz raz kaze: ljudi su ti prijatelji dok imas cokoladu kada ti je pojedu opet si sam i skupljas pare za novu
eh tužno je to..
a kai sad žiwot ide dalje nije ona jedina moja frendica na swijetu...
kai bi ja bez swoje trishike i daychike...
one su moja potpora za se..
Lowe yaa girls...
ajde ljudi pozz
do sljedećeg posta...
kiss* ;)



| Komentari (10) |
Prikaz komentara | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.