< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hy...
ja sam dajana...
al svi me zovu daychi...
rođena sam 14.06.1990.godine u waraždinu
gdje i živim danas...
slušam rock,ali više volim narodnjake...
i oni koji ih ne vole
sigurno su bare nekoliko puta ih slušali...
ovo će biti blog o svemu i svačemu...
i nadam se da bu vam ock...
see ya!!!
kiss...kissblabla
see ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)(:

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LYRICS

MARIAH CAREY
WITHOUT YOU

NO I can´t forget this evening
or your face as you were leaving
but I guess that´s just the way
the story goes
you always smile but in your eyes
your sorrow shows
yes it shows
no I can´t forget tomorrow
when I think of all my sorrows
when I had you there
but then I let you go
and now it´s only fair
that I should let you know

I can´t live
if living is without you
I can´t live
I can´t give anymore
I can´t live
if living is without you
I can´t give
I can´t give anymore

Well I can´t forget this evening
or your face as you were leaving
but I guess that´s just the way
the story goes
you always smile but in your eyes
your sorrow shows
yes it shows

I can´t live
if living is without you
I can´t live
Ican´t give anymore
I can´t live
if living is without you
I can´t give
I can´t give anymore
(oh,can´t live,can´t live)2X


OPĆA OPASNOST
JEDNOM KAD NOĆ

Jednom kad noć ukrade nebu
sve što di voljela na njemu
bit će ti žao
bit će ti žao
što nisi tu,
ruke pamte samo ljubav najbolju

Jednom kad usne
ne budu htjele
u strancu utjehu tražiti,
suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
tamo gdje jedino voljelo

kada tuga jednom
na vrata dođe
a samoća zaboli,
hoćeš li moći ime moje
sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
o nama su priče pričali.
I sad kad se sjetiš
htjela bi vrijeme vratiti,
poslije mene su ti lađe
slomile bure i vjetrovi.dead






MENE JE UČILO VRIJEME
DA PATIM,PRAŠTAM i MOLIM...
MENE SU UČILE GODINE
DA PIJEM I DA VOLIM!!!!


Jesen u meni

Stiglo je proljece
a mene isti stari
nemir pokrece
da se sunjam nocu kradom
tvojom ulicom

I da tu cekam ja
pod tvojim prozorom
u sjeni bagrema
da te gledam kako zuris
kad mi dolazis

Sve isto je
k'o nekada
sve isto je
ali nista isto nije

Ref.
U meni jesen je
mada kazu svi
da sad je proljece
u meni tuga je
jer si ti ko zna gdje

Mirise proljece
i ptice s juga vec
nam nazad dolaze
samo ti, samo ti, ti ne dolazis

Koli se iskrada
iz tvoje postelje
kad slavuj zapjeva
dal se tad sjetis nas
barem i za cas

Ovdje je ko nekada
sve isto je
ali nista isto nije


*moja abeceda*....:)

A-auti (sportski)obožavam ih
-ana (moja sestra)
-antonija (best frendica z mora)
-angelina jolie
-američka pita

B-Balašević (ima super pjesme)
-bebe (jaj kak su sweet)
-bijeli tigar

C-crvena ruža
-cuga

Č-čokolada (njam....)

Ć-no

D-dayana (ja)
-Dado (moj dečko)
-Dominik (best frend i moj bratić)
-dirty dancing

dž-nono

Đ-eek

E-Ella (najjjjj frendica)

F-FRancuska (obožavam ju)
-frajeri


G-galama (nje nikad dosta)
-Grčka (još jedna supać država
bila sam parput tamo...)
-gwen stefani

H-hrvatska
-Halid Bešlić
-HONDA (naj auto)
-hrčak(imam jednog slatkog zove se jajo)

I-ivana (moja druga Sister)

J-jamnica
-jamaica
-jagode (mljac...)

k-kokice
-karla
-konj(obožavam jahanje)
-kompjuter

L-leopard

LJ-ljubav
-ljubičica

M-mobitel(bez njega nema života)
-mačke(obožavam ih)
-moj razred (the best)
-mile kitić


N-nike(omiljena marka)
-Nikola
-no way

NJ-njammm...
(to uvijek kad vidim čokoladu)

O-odfakaj(to kad mi se nabacuje neki fajer)

P-ples(I love dance)
-papiga KOKY
-papaya
-pedikura

R-riblja čorba

S-sex on the beach(naj koktel)
-SEAN FARIS
-shakira
-shorty

Š-šampanjac(best pjesma)

T-tomy (moja mačka)
-trebaš mi (naj pjesma)

U-uuu sexy

V-VOLIM TE!!!!

Z-zeko
Zdravko

Ž-žaba
-žec
-žarko

nedjelja, 04.06.2006.

strah me da te volim kao nekada,još ova duša tebi pripada.Strah me da te volim kao nekada, hiljadu suza sreća nikada....

I`m not like them
but I can pretend
the sun is gone
but I have light
the day
is done
but I`m having fun
I think I`m dumb
or maybe just happy
think I`m just happy...

NIRVANA... :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (58) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.