thedayafterweweredrunk

četvrtak, 23.11.2006.

Helllllllooooooooo!!!!!!!!!!!!

Pošto mi je jako dosadno i pošto nemam pametnijeg posla, sjetila sam se da bi mogla napisati novi post!!!! Uz sve to kako mi je dobro krenulo, odlučila sam staviti i novi dizajn! Pa ljudi, šta kažete?! naughty Moram vam se pohvaliti, danas sam dobila prvi komad iz knjigovodstva, a sve odgovore sam napisala, a skoro svi su mi prekriženi, jer se njoj dignuo kurac, i zaključila da bi mogla podijeliti nešto komada, ali me to uopće ne opterećuje, jer sam tako sretna što sutra nemam školu....pa to je divota, a još više od toga, veseli me to što smo moj razred i ja u Zagrebu na izletu u subotu (nasrat ću se kao deva, bit će dobro ako na povratku iz Zagreba potrefim pravi bas)partyroflparty, a poslije zagreba odmah u alter ego jer je Ediju rođendan!!! Pa dali možete zamisliti išta ljepše od toga... joj da zaboravila sam da idem u srijedu na izlet u Pulu......KOJE SAVRŠENSTVO!!!! Evo, pošto više nemam inspiracije, to bi bilo to, pa ljudi pozdrav do idućeg puta!!!

P.S. Mojoj ekipi koja ide u Zagreb želim da se dobro pripreme fizički i psihički za velike količine alkohola u krvi!!!! partypartyparty

Pozzzzzzzz wavemahwavemahwave

23.11.2006. u 23:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je nastao iz čiste dosade, a na njemu ću pisati malo o sebi, puno o svom najluđem društvu koji je svijet ikad vidio!!!wave

Malo o meni...

Zovem se Iva, trenutno sam 3. razred ugostiteljske škole, volim izlaziti, PITIparty i tulumariti sa društvom koje je najluđe, a ne volim umišljene, pokvarene i dvolične ljude, i naravno ŠKOLU!!!