ponedjeljak, 11.09.2006.

I'm alive

evo mene nakon dugo vremena napokon pisem post.......da ima tak podosta novosti........u ovo vrijeme kaj nisam pisala postove bila sam na jednom mjestu......kao sto sam i rekla u proslo postu da imam mononukleozu e da tanje mi se bilo pogorsalo i da zavrsila sam u bolnici nije mi bilo nimalo zabavno bila sam 12 dana sa 2 bakice jedna je imala 87 i ima a druga 70 i nes tak da sam s njima progovorila sveukupno 3 i pol rijeci ali dobro........ no dobro tam sam bila da se oporavim,ali neznam nisam bas jos mi kazu da moram jos odmarat odnosno mirovat ali meni se vise neda nemam vise volje nizasto neznam zasto otkad sam bolesna sam u komi hvala svima koji mi pomazu u oporavku a narucito Zezi,Jovi i Karolini koje su mi skracivale vrijee koje sam provodila doma i sto se ne boje sad druzit se samnom i sto se ne boje zagrlit me puno hvala...........no dobro neda mi se vise pisat ovo sam isla pisat samo da nes napisem uskoro cu ja i nastavit s mojim uobicajenim postovima i nastavkom patois.........pusa i velika

pozzdraff
Jah vas voli

<< Arhiva >>

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter