četvrtak, 06.07.2006.

DIJAGNOZA FROM HELL

evo mene s novim postom ..........nisam bas najbolje zadnjih tjedan dana i vise.....a zasto....e pa pokusat cu to objesnit......prosli tjedan,da mislim da je to bio utorak,moje bice nije islo van i odlucilo je ostati kod kuce i tako je ostalo........navece sam tako gledala televizor ko i cijeli an,cijeli dan je ispao sasvim normalan i mislila sam bit ce i srijeda pa mozda i cetvrtak,ali uspostavilo se da nije to tako kako se meni cinilo naprotiv......i tako da nastavim utorak,islla sam spavat i odlucila sam spavat u dnevnom boravku bas tik do prozora ,i tako u neznanju glavu sam okrenula tako da mi propuh vuce po glavi cijelu noc,kao sto rekoh u neznanju,i tako mi baka ujutro pokusala priopcit da sam spavala na prouhu da sam mogla umrijet no nisam je bas mogla pretjerano dozivjet jel moja glava zapravo se i nesjecam svoje glave koliko je bila bola i tako u boli sam dosetala do stare i molila je da mi databletu i tako popih tabletu i odem ponovno u taj isti krevet koji mi je dao bolnu glavu,a i bolnu kicmu....i pokusala sam ponovno zaspat,nekako sam uspjela nakon pola sata i tako sam se ponovno probudila 3 sata kasnije i nekim cudom moja glava nije bila jako bolna bol je polako nestajala i tako opet cijelo popodne sam provela pred TV-om a navece sam uspijela se dic i otic na cedevitu s majom(pozdrav maji)....kad sam se vratila doma odllucila sam vise ne spavati u dnevnom boravku i nekim cudom odlucila sam se za hodnik pokraj sobe i tako sam skupila snagu i odvukla madrac u hodnik do moje sobe.......................tamo sam provela noc.......bilo je dobro i ugodno nije bilo vruce kao u mojoj sobi kojoj ni klima ne pomaze...ah......i tako sam mislila u cetvrtak cu se ja probuditi cila i spremna za nove izaove(haha)..........no mos mislit to bi bila bajka.......siptomi su se pogorsali nije me samo glava boljela vec nisam mogla gledat pomicat ocima to je bila prava muka,i naravno limfni cvorovi na vratu morali su nateci a i temperatura je bila neizbjezna....i tako sam odlucila posjetit doktoricu ....i tako nakon 4 faking sata u cekaonici dosla sam na red i doktorica me pogledala dala mi je neke konjske smrdljive tablete(silapen) i maxitrol kapi za oci i tako sam ja mislila to ce meni pomoc ozdravit cu ja i vec cu u subotu moc van...no kurac.....u subotu sam umirala jos uz sve te boli i temperaturu javila mi se mucnina i odlucila sam prestat koristit silapen.....u nedelju e u nedelju sam mislila da mi je bolje imala sam samo bolna ljevoj strani rebara ispod...no bilo mi je bolje i tako i u ponedjeljak pa sam odlucila otic malo na kavu i tako sam se nasla sa zeljkom i otisle smo do zvuka gdje smo se nasle sa zirkom i geri(pozdrav cure)........normalno sam dosla doma bilo je sve ok osim te boli na ljevoj strani koja se nastavila i slijedeci dan i moja stara je popizdila i natjerala me da idemo nahitnu i tako sam ja otisla sa starcima na hitnu........a to je pak posebno mjesto.nakon sate cekanja dali su mi toplomjer i izmjerili temperaturu i pozvom me doktor imao je mnogo pitanja neka i neobicna poput jednog veoma neobicnog on mene pita dal postoji mogucnost da sam trudna a mene boli na lijevoj strani rebara.......no dobro i onda je reko da mi se izvadi krv....i to vadenje sam cekala pa barem jedno sat i pol i tako sam usla u prostoriju gdje ti vade krv,doktor uzme neku zilet ili iglu tak nes izmed i zapikne u maj prst i pocme mi ga mucit i pokusava jedno pol sata izmust nesto malo krvi,nakon jedno 15 minuta nakon sto mi je dobro izmucio prst pogledala sam si prste kad ono oni ljubicasti,to je bio fora prizor......i opet sam morala cekat nalaze jedno pol sata i kad su bili gotovi doktor me opet zvao da mi kaze kaj je....i da slijedilo je nesto najgore kaj mi se moglo dogodit najgora dijagnoza kje sam se uvijek bojala,kojom mi je upropasteno cijelo ljeto....da dijagnosticirana mi je MONONUKLEOZA.......aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....nisam znala dal da se placem ili da se smijem u tom trenutku sam se smijala.....i tako mi sestra veli da se legnem na neki onajbolnicki tvrdi lezaj da mi izvadi krv i to sam cekala jedno 20 minuta i tako mi j ona iz vene izvadila pol litre krvi i tako sam se morala opet danas morala vratit da mi potvrde da imam mononukleozu.....puno toga mi je unisteno......moram lezat u krevetu i nikam se ne micat znaci nema druzenja......nemogu pit jedno duze vrijemei na djeti sam i svak vraziji dan baka mi kuha brokulu koja je odvratna danas sam je valjda pol sata gledala a kad sam se usudila uzet komadic u mukama sam je jela sat vremena.............samo se nadam da nisam mislava zarazila(pusa i pozdrav)...jao bas sam u komi i psihicki i fizicki.........danas sam isla na pregled u zaraznu i slomilo me to kaj sam isla pjesice i tramvajem..jednostavno moja slezena je boljela nenormalno.....mislim da cu ipak poslusat doktore i mirovat.....ja se nadam da cu uspjet.....no dobro pozdrav ljudi...nadam se da me necete zaboravit........nemorate se bojat posjetit me bez brige bolest se prenosi samo slinom a i zaraza nije 100 postotna.........pozdrav svima
Jah nas voli sve

<< Arhiva >>

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter