Cemetary Gates

petak, 16.06.2006.

..................................................................................................

Bogami,bolje i lakše je bilo normalno ići u školu nego ove patnje!Imao popravak iz matke i prošao,a kako i nebi kad sam dao 900kn za instrukcije kod profinog muža,ali fiziku sam pao i sad moram na drugi rok mature!I tako uglavnom sjebandus totalni!Eto stigao DVD od maturalne večeri i onih zajebancija za kraj školovanja i tak oni zadnji dana,lokanja i to pa sam se umalo rasplakao!Kako je sad sjebano,baš mi fali ta škola i druženje,zajebancija i to...Evo razmišljam i šta sad....vrijeme leti da se ni ne okrenem,već mi je skoro 19 god.,a još se sjećam kad sam kao klinac gledao te starije i u sebi govorio "kad ću ja imati 18?",a vrijeme leti i došlo je i do toga,neke stvari nikad se više neće ponoviti!!!Tako sad plovim kroz život poput oblaka a za mnom ostaju samo sjećenja....sjećanja na uspone i padove...na svakakve trenutke koje sam proživio....a sad...koji je najbolji način za pokretanje ovog novog života bez strih školskih prijatelja i bez mirisa učionice...dugi su putevi ovog čudesnog života...sinoć smo se tako bezveze zapili kao stoka i tak i večeras,a pa šta sad....Ovih dana moram učit tu jebenu fiziku da prođem i eto sve od mene za ovaj post!!! evo neka slija,.



- 00:46 - Daj ga... (9) - Ne to... - #

<< Arhiva >>