Cemetary Gates

četvrtak, 04.05.2006.

sjetio se ja.......

Evo došlo vrijeme da se javim,hehe!!!Ma bolestan sam ne idem u školu već 2 dana a komada kao u bajci,sad malo učim jer trebam to ispraviti da prođem razred,jer ako do sam nisam pao nije vrag da ću baš zadnju godinu okinuti!Ovaj produženi vikend mi je bio predobar,nisam tri i po dana bio kod kuće a tri dana se nisam treznio,ludnica!!!Trebao sam sa ekipom ići na brdo iznad grada ali kiša je sve sjebala pa sam bio kod bratića ta tri dana!Njegovi starci bili na moru a mi se stalno oblokavali i tak,došao mi je drugi bratić iz Njemačke pa mi je pokazivao neke nove načine za pušenja grassa,a i donio je nekog predobrog shita odanade uh!!!Tako svega u izobilju bilo je taj vikend,shita,alkohola i žena!!!Znam da je glupo što češće ne pišem postove ali jednostavno zaboravim ili ne budem kod kuće ali sad će češće pisati!Jebe me ta boleština što sam dobio od "nekoga",neki šarlah ak se tak zove!Ali već prolazi,bolje mi je!Eto toliko ovaj put!Pozdrav!!!
- 19:20 - Daj ga... (13) - Ne to... - #

<< Arhiva >>