Cemetary Gates

nedjelja, 09.04.2006.

yes of skroz

Evo prođe i vikend,ali ovaj thedan koji slijedi samo tri dana škole,a onda ODMOR!!!Ne mogu dočekati da se mogu naspavati kao čovjek!Ovaj vikend je bio žešće zajeban,bio sam sa frendovima u PŽ vani,bilo nam je odlično...žena u izobilju a i klubova sa dobrom glazbom,uglavnom i ovaj koji nas je vozio se napio,ma strava!Danas sam sa frendicom iz raz. i njenim dečkom išao u Novsku kod nekog zakon lika,lik je legenda ima toliko glazbe da nisam mogao vjerovati!I konačno sam imao priliku pregledati home video od Pantere,zakon je!!!Lik ima i zastavu od Sepulture i Pantere,i cak sam se napio kod njega iako sam ga prvi put vidio!Od onog fighta nije bilo ništa,a i bolje..i tako!Evo sad sam došao sa ćefe s Ramonom i bio sam molo kod jednog frenda!Tako sam zbog tog lika iz Novske propustio današnju utakmicu koju igramo svake nedjelje,a jebiga bit će uskoro dana za nogomet!Pozdrav svima jer tko zna kad ću opet napisati novi post! -CFH-
- 23:29 - Daj ga... (22) - Ne to... - #

<< Arhiva >>