Cemetary Gates

nedjelja, 12.03.2006.

Kišni dan

Neznam zašto ponekad pomišljam da zauvijek odustanem s ovim pisanjem!Stvarno neznam razlog ali pomislim da su mi postovi suviše glupi i dosadni!Neznam zašto to neki i čitaju,stvarno nemam inspiracije za neke posebne izvedbe ali eto šta je tu je...Ponekad kad čitam neke blogove stvarno se divim kako netko može napisati nešto zanimljivo i dobro,a ja sve obično i glupo,ali sretan sam kad uzmem olovku i inspiraciju bacim na papir to mi jedino dobro ide,barem nešto!I evo već i sad neznam šta bi pisao oim da sam sinoć bio zgažen i da sam rigao 5 puta i da se ničeg nesjećam i da je sutra škola glupa i dosadna!Stvarno ovakvi sjebani trenutci me ubijaju,ali oraspoložiti me može samo glazba ili neka draga osoba,evo sad gledam spot od Pantere i stvarno se divim Dimeu,kako je lik prejeben(BIO),i koliko je vježbe prešao na gitari a sad ga više nema,sve je otišlo u mrak i zaborav ali mislim da bi taj čovjek koji je izdahnuo sa gitarom zaslužuje mnogo više pozornosti nego neki glupi mamini sinčići kao npr.Tokio Hotel pa to trba pljuvati i gaziti,maksimalno isprdavati jer je to obična sprdačina i šminka,ma ffuuuujjj!Evo mislim da je ovo sasvim dovoljno,i nadam se sutra nekome boljem danu!Pozdrav!

- 22:28 - Daj ga... (10) - Ne to... - #

<< Arhiva >>