Cemetary Gates

utorak, 07.03.2006.

evo me....

Da odmah krenem:Živim kao i uvijek,ovaj vikend je bio pravo lud iako sam i u petak i u subotu rano došao kući,ali bilo mi je baš zanimljivo,nisam baš puno pio ali dosta da budem happy!Upoznao sam jednu jako dobru i zanimljivu žensku i glupan zaboravim uzeti broj,ali dogovorili smo se za subotu tak da mi valjd neće pobjeć,hehe!I eto tako ja kradem dane životu!Jučer mi je škola baš nekeko brzo prošla imao sam praksu pa sam morao sklapat neku kantu od kompa iz doba marije terezije,stvarno i ti profesori kod nas nisu normalni,moraš rastavit sklop pa ga sastavit da radi i onda ga sjebat u djelove mislim kao u LMR odjelu i nečem jačem...!Danas isto dosadno,bio sam istjeran zadnji sat jer nisam imao knjigu i tak,bila je danas Tea iz ZG,bili smo na ćefi tak..eto toliko ovaj put!
- 21:29 - Daj ga... (11) - Ne to... - #

<< Arhiva >>