Cemetary Gates

utorak, 31.01.2006.

nema fese!!!

Nisam pisao ova dva,tri dana ali nemam šta ni pisati,vidim da mi blog polako propada,ali i previše budem na netu,starci će me pokopat kad dođe račun!Evo nabavi sam nekih spotova od Slayera pa to malo proučavam,zato što ih prije nisam volio slušat,ali sad mi odgovaraju i to pravo dobro!!!Još planiram šta ću crtati u sobu kad se okreči,imam neke gluposti što treba skinuti,još mi je soba u stilu sk8-ta,a više ne vozim pa to treba prepravit na nešto žešće,no ima vremena bit će to sve ok!Eh da danas smo se slikali u školi,ono maturanti smo pa tak,i slike će bit na netu za koji dan,a joj taj fotograf me nije mogao uslikati koliko su me ove budale iz raz. nasmijavale,umirao sam...a jebote!A ove ženske iz raz. se spičkale kao da idu neznam ni ja gdje...na svakoj pola kile fasade!A šta ćeš sa šminkericama...!Najbolja treba koju sam vidio je negdje iz Otočca ili Gospića(na busu je pisalo Otočac,a tablice GS),a vidio sam je u Španjolskoj na nekom svetištu što smo ga mi nazvali "Nemoj Srat",a zove se Mont Serat(ako se tako piše),bila je u crnom(naravno)i imala je neke prejebene čizme sa nekim limovima,a joooojj...dobraaaa.....Neznam kako ali sam je zapamtio...Toliko od mene za ovaj put,čitajte...,a ako neželite jebite mi majku....danas sam odlično raspoložen!!!
- 20:10 - Daj ga... (12) - Ne to... - #

<< Arhiva >>