Cemetary Gates

ponedjeljak, 09.01.2006.

teški ponedjeljak

evo došlo vrijeme i za današnji post.Tako bio sam i danas s Matejom i Ramonom na ćefi,bilo je sve normalno,svi smo normalno pričali ali jebe me ta navika prema Mateji,sjeban sam totalno...Jebiga šta je tu je mormo se pomiriti s tim koliko god da je teško,no možda to i nije pravi kraj...Neznam ni sam opet imam nadu da ćemo se opet sastati kao sto puta do sad,sviđa mi se i naviknuo sam se,i nemogu to izbiti iz glave iako tu nema nikakve ljubavi i tak nečega,ali jebeno je...Sad sam došao od frenda a prije toga bili smo na ćefi,a ja stalno u kurcu i još ona šalje poruke da plače i da nezna od kud joj tolike suze,jebiga...


oko 00.15
Nazvala me u bedu kao i ja i nezna šta da radi,nemože doći sebi ali ništa poželjno se nije dogodilo osim toga da joj jako falim i da joj je teško.A šta se može...morat će se to promjeniti.Znam!!!
- 22:23 - Daj ga... (0) - Ne to... - #

<< Arhiva >>