by: ..×..Lucija..))

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Who is this guy ?
To sam ja ^^
Maj name iz Marko
Aj liv in Nasice
hihi ^^

Slusam: Nightwish, SOAD, Sonata Arctica
Volim: Sebe, obitelj, laptop, wow, svirat(ye right..)
Nevolim: Cigane, Budale + Glupane, Cajke, Ucit
Love: Nop :)




Photobucket

cobana ovdje

Blink..ovaj...Linkovi

Lucija (baba manda)

Marija (baba ljuta)

Lea (darkerica)

Ines (EMO)




frIENDS...we cant livee with out them

Neznam
Najednom mi je doslo da pisem o prijateljima
Sad cu samo pisat o ovim prijateljima iz razreda
tj. Prijateljicama
Sad da objasnim
U mom razredu ja sam jedini muski iz nasica -.- ovi ostali su glupivukojebcani

Dakle
Da pocnemo

Lucija /upsided0wn.blog.hr
Image and video hosting by TinyPic
Ma lucija..lucija kad se nazivcira pre pre pre smjesna je ^^
Ima super blog
Pre pametna je
Zakon prijateljica
Ponekad se ljuti na cudnog =/
I onda je cudni tuzan =(

POSJETIT

Lea /crnacuraa.blog.hr

Darkerica xD
Lea ... ona je metalka lol
Slusa ugl. pop, punk i metal
Ovisnica o msnu ko lucija !
isto posjetite

Marija /shljokica.blog.hr

MARIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Baba ljuta ^^
Marija jao... morate nju upoznat znam ju od mmmmm neznam haha
Sad joj je komp krepo =( kmeee
Isto tako darkerica
Svira klavira ... ta ta na ta na no na ti ta no

PoSjEtIt

mAtIjA

MATIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sta ima ^^
Ovisnica o fornetima.. KO JA xD
isto je pametna ^^
luda o.o
nest previse voli moju kosu -.-
a stas xD

ARIJANAAAAAAAAAAAAAAAA

Jao ona je poludila u zadnje vrijeme haha
sala
Svira flautu tututututu fu fufuufufufuf
xD
Arijana i nju morate upoznat

Ina
Image and video hosting by TinyPic
Ina hihi...treba napravit vise blog !!
Malo previse uci ^^treba se igrat mal ^^
Ali ina je zato pametnija nego ja ^^
Al je ona super priajteljica
UVIJEK POMOGNE !!!
:D

Ima ih jos al mi se sad neda pisat -.-

Sry onima koje nisam spomenuo al

Pozz njima xD

I da lucija stavit cu dizajn kad mi se bude dalo -.-
mah


|srijeda, 06.02.2008. , 20:16|

| Komentari (9) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.