by: ..×..Lucija..))

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Who is this guy ?
To sam ja ^^
Maj name iz Marko
Aj liv in Nasice
hihi ^^

Slusam: Nightwish, SOAD, Sonata Arctica
Volim: Sebe, obitelj, laptop, wow, svirat(ye right..)
Nevolim: Cigane, Budale + Glupane, Cajke, Ucit
Love: Nop :)




Photobucket

cobana ovdje

Blink..ovaj...Linkovi

Lucija (baba manda)

Marija (baba ljuta)

Lea (darkerica)

Ines (EMO)




[_].]w]3[lcome[.[_]

kako naslov kaze welcome dead
neznam sta da napisem
lol
et ja se zovem marko
zivim u nasicama i to je to sto mogu rec ^^
ostalo u boxu pogledajte ^^

ovaj blog sam napravio iz jednog razloga
da malo pisem ^_^

mislim da ce vas mal zabunit ime od bloga i link od bloga
sad da mal pojasnim prvo link od bloga
http://msarcher.blog.hr
MS- Maple Story
Archer- klasa, znaci ja sam bajo koji puca....ugl napisite na google archer i et vam eek

A naslov kaze i sam nisam nijedna klasa od tih neg sam ona zadnja o.o

Ajd dost dost ^^
][_)(.the'end.)(_][


|utorak, 29.01.2008. , 13:11|

| Komentari (4) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.