veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

vicevi, šale...........

by:sweet devilish girl

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Edita
mala ribica
Azur 10
Iris
*Broken heart*
Mislim ono,...
The Panic Channel Girl
Krvava prijetnja
manuela
riba2
dora_popular_stars
dodo
BiLLoWa cuRa 4eWer
kuckica...
Death row Records
Ivan ha ha ha



VAŽNA OBAVIJEST!!!!
AKO ŽELITE, MOŽETE NA vicevi_zabava@net.hr POSLATI SVOJ VIC ILI SMIJEŠNU SLIKU!!!! NAJBOLJE ĆE BITI OBJAVLJENE NA OVOM BLOGU UZ LINK VAŠEG BLOGA!!!!!
ZATO, JAVITE SE!!!!!!!!

MOJ MSN: vicevi0zabava@hotmail.com!!!


TKO GOD OSTAVI VIŠE OD 5 KOMENTARA, BITI CE STAVLJEN U LINKOVE!!!!!!!

Zovem se onako kako su mi dali ime
Živim u gradu gdje sam rođena
Volim ono što volim
Nevolim ono što nevolim
Prijatelji su mi svi oni koji su mi prijatelji
Naj hrana mi je ono što najviš volim jest
Naj piće mi je ono što najviše volim piti
Bavim se onim chime se bavim.....
Imam godina.....Šta vi mislite.......???



Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster




Friendster

Friendster




Friendster

Friendster




Friendster

Friendster




Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



myspace layout

myspace layout




Vicevi, smijesne slike, vicevi...=)

Sinu se bliži 6. rođendan i otac ga upita: "Što želiš da ti tata kupi za rođendan?"

"OB tampone!" vikne sin sav sretan.

"Pa što će tebi OB tamponi, sine?"

"S njima mogu sve - plivati, voziti bicikl, igrati tenis - a ništa od toga sada ne znam".


Vatreni - Nova himna - Vic

'Evo zore evo dana,
evo Boška Balabana.

Na izmaku noć je crna,
iz birtije ide Srna.

Malo pravo, malo krivo,
evo stiže Olić Ivo.

Kod Ćire smo bili djeca,
pa se nama sluša Ceca!

Kod Slavena kruha nema,
on bi slušo Pearl Jama!

Vidi Srne kako pjeva,
il' ko fol samo zijeva.

Nije sam, lane moje,
i kolege tu su, njih je troje.

Pršti Ceca, pršti Brena,
to je prava karantena.'


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Radnik koji radi na pneumatskoj bušilici, zastao da se odmori pa ode u obližnju krčmu i naruči pivo. Kada mu barmen dade pivo, on uzme drhtavom rukom čašu, a pivo se prosipa okolo.
Jedan gost za sankom mu reče: Mora da vam je teško piti pivo kada vam se ruka tako trese.
Ma piti pivo i nije takav problem, ali zato imam velikih problema kada odem pišati. Bar dva puta svršim, prije nego se popišam.

Došao jedan u mesnicu i pita mesara:
- Imate li žilu od vola za bas gitaru?
- Nemamo, ali zato imamo pizdu od krave za usnu harmoniku

Svećenik u seoskoj crkvi drži propovijed:
Što se to događa s vama, ljudi moji?! Idem neki dan cestom, kad u grmlju spazim nju i njega, malo dalje opazim nju i nju, a još malo dalje njega i njega! Pa što je to, ljudi moji!?
Štef šapne susjedu: - Da je išel još malo dalje, srel bi - MENE I MENE!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bila tri mrava, i trebali ići u Ameriku.
Međutim, nisu imali prijevoz, a kontroleri ih nisu pustili u avion.
I oni se sjete pitati neku putnicu za prijevoz.
I vide oni plavušu, pa joj priđu i upitaju je: "Možeš li nas povesti?"
A ona im odgovori: Nemam novaca, ali mogli biste se sakriti meni u robu!"
I oni pristadoše. Jedan se sakrio u grudnjak, drugi u gače (straga), a treći isto u gače (sprijeda).
Na kraju putovanja plavuša ih zapita kako im je bilo, a oni odgovoriše.
Prvi: "Meni je bilo lijepo i udobno!"
Drugi: "Meni je bilo super jer sam imao puno čokolade!"
I treći: "Meni je bilo neudobno. Stalno je neko ulazio i izlazio, a kad sam ga udario, pljunuo me!"

Došao novi zakon na snagu da sad i životinje moraju u vojsku. tako se u redu za regrutaciju našli zeko, lija i medo. Pričaju oni kako je to nepošteno i negoduju, tek ti padne na pamet zeki:
- Odrezat ću ja sebi uši pa će me proglasit nesposobnim i neću trebat ja u vojsku!
- Bravo zeko, kako si ti pametan - kaže lija - ja ću sebi odrezat rep pa ni ja neću morat u vojsku!
Misli ti sad medo što bi on .. i sjeti se:
- Znate što, ja ću sebi odrezat khm... stvar, pa ni ja neću morat u vojsku!
Učine oni svi kako su rekli, prođu preglede i sad čekaju da im pročitaju rezultate.
I izađe ti jazavac i čita ...
- Zeko ne mora u vojsku, nema uši; lija ne mora u vojsku, nema rep; medo ne mora u vojsku, ima spuštena stopala...


Dolazi momak u trgovinu i traži od prodavačice kondome.
- Koji broj? -upita prodavačica.
- Broj? - zbunjeno odgovori momak.
- Da, znate došli su nam novi kondomi koji se razlikuju po veličini.
- Paaaa... ne znam...
- U redu, nema problema, samo se vi skinite i ja ću vam reći koji broj trebate.
Momak se skine, prodavačica uzme njegov penis u ruku, odmjeri ga, i poviče svojoj pomoćnici:
- Maaaareeeeee, daj trojku....
Ulazi drugi momak, ista priča sa brojevima, reče mu prodavačica da se skine, uzme njegov penis u ruku i povika pomoćnici:
- Maaaareeee, daj peticu....
Ulazi dečko od 14 godina, traži kondome, ali naravno ne zna broj. Reče mu prodavačica da se skine, uzme njegov penis u ruku, odmjeri ga, i poviče pomoćnici:
- Maaaareeee, daj krpu...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Došla Muji punica u goste. Pita je Mujo: "Dokle ćete ostati?" Punica: "A, dok vam ne dosadim." Mujo: "A što ba tako kratko!"

Usred vrućeg ljetnog dana vidje Mujo fontanu i odluči se okupati u njoj gol dok nitko ne gleda. Uzeo on i sapun sa sobom. Naišle tri plavuše, a Mujo da se pretvara da je kip. Skamenio se, a sapun stavio u usta. Plavuše se također odluče okupati. Tako se one svuku i uđu u fontanu. Jedna vidi sapun u Mujinim ustima, potegne Muju za kurac, a on ispljune pola sapuna. Dođe druga plavuša i potegne Muju za kurac, a on ispljune i drugu polovicu sapuna. Došla i treća na red pa i ona potegne Muju, a sapuna nigdje. Potegne još jednom i veselo veli drugim plavušama: "Gle ja sam dobila tekući!"

Htio bih umrijeti mirno i u snu, kao moj djed, a ne vrišteći i u panici, kao putnici u njegovom autobusu.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I to bi bilo to za sad............

Pozzzzzz!!!

Image Hosted by ImageShack.us10:43 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (16)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.