dasaaa

utorak, 20.03.2007.

ŠKOLA..............

Odnio đava onoga ko je izmislio.Koji k.... uopće idemo u nju koda išta tamo naučišheadbang.Dobivaš same jedinice i možda koju pozitivnu ocjenu,al nama veze, amo mi na nastavnike.....Ona katavička mi je dopizdila.Jedva čekan kad će šesti misec da je više ne moran gledatburninmad.O razrednici da i ne govorin ono nije normalna žena još će mi na kraju zvat mater i ćaću,o pi.... joj se ogadila.Sutra je srida.....samo da mi čača ne ode na informacije,ma jebe mi se šta mi more,ja nisan ništa napravio samo šta iman desetak neopravdanih.......ma jebe mi se da ti pravo kažen.............................
- 18:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.