četvrtak, 25.12.2008.

hvala ti.

tocno prije 2 godine u ovo vrijeme shvatih značenje tih blogova...
kad sam pravio blog napravio sam ga samo zato sto su ga svi imali, ono,,,to je bilo cool xD
moljenja za komentare i tak to...
ko ima više komentara, blog mu je bolji....
onda prije 2 godine u ovo vrijeme mi stigne komentar od jedne male cure iz 6. razreda sa ocitim velikim problemima.
prvo sam vidio da si 2 godine mlađa te sam te poželio poslat u k i rec da odj. od mene i tako to.
no onda procitah postove i shvatih da smo isti.
nesretno zaljubljeni, ljudi nas ne vole, utjehu tražimo u cigarama i alkoholu.(to je bilo tada, jel)
na neki cudan nacin, odmah sam osjetio da si predivna osoba i da trebam nekog kao tebe za prijatelja.
naravno , nisam ni slutio da cu preko jebenog bloga naci najbolju prijateljicu.
odgovorio, sam ti na komentar, zatim si ti meni i tako u nedogled.
tada jos nismo ni znali za msn, culi smo se preko ovakvih stvari.
iako te zapravo jos nisam ni poznavao, vec tada si bila najposebnija osoba u zivotu.osoba kojoj sam mogao reci sve.
od tada, dogodilo se puno dobrih i loših stvari.
uz sve lijepe stvari rekli smo si ,u najmanju ruku, i puno ružnih stvari.
zapravo toliko njih da bi si još malo tko nakon toga mogao pogledat u oći.
no ne da se nismo mogli pogledat u oći nego smo postali još bolji prijatelji.
cinilo mi se nakon toga da ce tako zauvjek ostati.
ipak, uz tebe sam imao jos jednu vrlo dragu prijateljicu.
koja mi je pomogla da shvatim da nisam u pravu.
svi odlaze, kad tad....
i mi cemo se jednom,postepeno rastati.
i ti to znaš,vjerujem.
kada to jednom bude, želim da znaš da ces uvjek imati prijatelja.
na kojoj god strani svijeta završiš ,u kojem god vremenu, uvjek ces imati jedno posebno mjesto na koje mozes svratiti kada ti god bude tesko ili ti bilo što bude trebalo.
koje mjesto? mjesto koje si sama stvorila svojom dobrotom i pažnjom i skromnošću.
no ok, necemo sad u predaleku buducnost.
vratimo se na sada.
nakon svih mojih gluposti, jos si mi uvjek prijateljica.
prijateljice,iskreno ti hvala.

Matko =)

- 03:18 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.