subota, 13.10.2007.

kak me nervira kad moram napisat naslov!necu!!!!

ok... idem po redu....završila je osnovna...a ne znam...fali mi razred... i novi je ok al nije tak zajeban ko stari....najgore je što neJdem sa modricem više..zadnjih 8 godina svaki dan smo zajedno u školu išli a sad se 2-3 puta na mjesec vidimo....onda ljeto....prvi diJo ljeta sam svaki dan išo kod dvorca....sa marinom,emom,sarom,emijem,ivorom,sanelom.......al je marina onda pocela srat pa sam presto ic...8. mjesec sam samo u parku vrijeme provodio...znate sta je fora? rec starcima da idete van pa onda sami sa gitarom odete na valpovku... eto tak sam cijeli osmi mjesec proveo.....onda....e da....OZ...cijelo ljeto sam samo ceko 12 sati da mogu oz...hm....onda novi razred...nova škola.....ma ok je..... samo cekam petak i subotu da idemo van....

a neznam sta da jos napisem...et ovo je bilo tek tak da kažđem da cu opet pisat....

pozz svima

- 10:47 - Komentari (118) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.