Gotovi prijatelji i ....


Free Image Hosting at www.ImageShack.usSve to sam sredio jucer.Kada je pocelo mraciti ja sam izasao iz moje kuce i kreno u lov.Poslje par minuta sam vidio da me neko sljedi,posto sam znao da su to moj bivsi prijatelji pustio sam da me sljede.Dovuko sam ih u sumu,kad su se svi skupili odjednom sam otvorijo krila i poletijo iznad njih,oni nisu bili niti svijesni sta se dogadalo.Jedan od njih je poceo trcati prema meni s drvenim kopljem da me brobode ali ja sam mu ga uzeo i zabio u prsa u stablo,par njih su me poceli gadati s kamenjem ali kad sam im dosao ko munja na njih nisu se mogli micati od straha.Uhvatio sam dvoicu i bacio ih u zrak,dok neki drugi su mi nabili noz u leda,tada sam pao napod ali odmah sam se digo i sa rukom sam im probio stomak ili prsa.Kada sam zavrsio sa njima malo sam im uzeo krvi.Poslje kad sam izasao iz sume bio sam okruzen policajcima jer jedan od njih je zvao policiju,tad sam digo ruke i ceko da dodu i kad su dosli otvorio sam krila i poletio, ti policajci su me gledali ko da su vidili boga.kada sam vidio da sam dovoljno daleko spustio sam se i nastavio sam hodati ali osjecao sam se ko da me neko neprekidno gleda i bio sam upravu to je bila ona cura koja je izgubila brata hala meni,ja se okrenem i pitam kako se zove i tad mi odgovori Kristina.Od kad mi je rekla njeno ime odmah me napala,odmah sam se makno odbacijo od mene,kad smo se borili ja sam je malo pustao da me vodi tako da misli da ce sigurno pobijediti ali zapravo sam je htijeo samo umoriti tako da se je odmah rijesim.Borili smo se dobrih pola sata i kad se umorila odmah sam krenuo na nju,uhvatio sam ju je i bacao na sve strane i kada je lezila na pod priblizio sam se njoj da je ugrizem ali nisam mogao jer ko da sam se blikiro,tad sam ju uzeo i doneso sam ju je do prve bolnice i tamo sam je pustio.Kada sam se vracao doma mislio sam na te trenutke,nisam znao sta da radim.To je bio kraj mojih prijatelja ali i to su zasluzili.


12.03.2007. u 17:07 | K | 49 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Vampiri su svuda oko vas,cak i kod tebe

Nesto da znate o meni


Ime:Dark
Prezime:imam ga ali to je ljudsko,tako da nije važno
Hobi:Izlaziti ponoći vani za sisati krv i traziti iste ka o i ja
Volim:krv,mrak,crnu i crvenu boju,noć,gothic,crtati
Ne voli:dan,crkvene ljude,skolu
Molim vas, pomozite Zeki!!!

(_/)
(O.o)
( > < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!

Slike


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us