21.10.2005., petak

Fusion

Red Fusion Vodka. Mmmm. Postalo mi je jedno od najdražih pića. Sinoć iz zajebancije kažem bivšem; šta je, ne bi mi ni platio piće.. Pogleda on mene smrtno ozbiljan; osvetit ću ti se za ovo, kako si mi to mogla napravit, peterostruko ću ti se osvetit! Ja gledam koji je njemu kurac, kad dođe konobarica i donese mi 5 red Fusion Vodki.

07.10.2005., petak

REVEAL


Totalno otkriće. Samo jedan dijelić je nedostajao da bi slagalica bila potpuna. Sad sve znam. Nema više osjećaja. Sve je potpuno čisto. Sloboda je postala još slađa. Puno, puno slađa. A kad se sjetim... Ma, vratit će se to.. Ali ovaj puta ne meni. Poput slobode, osveta je slatka, no vrijeme je dragocjeno i neću ga više trošiti na nekoga tko to nije nikad ni u jednom trenutku zaslužio. Stop lažima, stop prijevarama, stop obmanama, stop pretvaranju. Sad je sve..jednostavno čisto.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

design made by v4MP1r3