Pulsa  aqui para ver el Web de fernando-torres
Ovaj blog je dio domene TANGICA TANGICA

          

četvrtak, 04.05.2006.

Kad će više kraj?

Ova škola će me ubiti! s time naravno ne mislim fizički,jer uopće ne idem u nju, nego psihički... stalno mislim dal će me slat na razredni? ili neću uspjeti nešto ispraviti, tako me zna uhvatiti neka ludost pa se hoću baciti sa svoje terase... Image Hosted by ImageShack.us
morat ću se primit učenja da to sredim ali ne mogu... ovi praznici su me sad još više opustili i ne da mi se niš... a nije mi se niti prije dalo
Image Hosted by ImageShack.us

Eh,baš sam se zapitala što ću ovo ljeto? prvo i osnovno, dobro se zabaviti ali to će biti teško s mojim roditeljima, jer su malo erm, čudni. Voljela bih sa sestrom na more ali ona nešto glumi i ne želi ići jer je brine njezino tijelo!! A vjerujte mi, ima super tijelo, stvarno... samo, sad ću ja morati s njom vježbati i tako, da joj ne bude teško. nego,što sam htijela reći, ljudi (i svi vi koji se tako osjećate) jedite puno voća! eto,puknulo mi je cerek

Jučer sam išla slagati web cam i nije radio. onda sam poludila i srušile cijele windowse i ponovo instalirala. I sad radi bez beda. sad mogu i snimati filmiće samo se još nisam odlučila za žanr... da ali,gdje sam ono stala, sada mi kompjutor izgleda čisto samo što mi ne radi zvuk, morala sam ipak nešto zeznuti...

eh da... mogla bi vam još puno toga napisati ali neću vas gnjaviti, vidim da sam vam dosadna... i šaljem jedan poseban pozdrav... Srle, kiss to you kiss

| 18:02 | .~:*budi srce*:~. (11) | printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright © Dark Sky - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Photos of Torres
Image Hosted by ImageShack.us
ovaj blog je posvećen meni i mojoj ljepoti hrvatska

POGLEDAJTE MOJ PROFIL
Moj profil


MySpace Layouts



MUSIC DOWNLOADS
Evanscence-My immortal
Hawthorne Heights-Saying Sorry
System of a down-Hipnotize
system of a down-lonely day
Myspace


ovo sam ja...
my msn: assassinka7@hotmail.com
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
dode plavusa na kiosk i trazi cigarete.
prodavacica:koje?
plavusa:pa ja sam!

Idu dva cigana ulicom, jedan žica, drugi kabel

Dve su učiteljice, jedna pita, druga burek.

Idu dva busa ulicom, jednan skrene ljevo, a drugi je školski.


HHuge
IInfluential
KKinky
AAmazing
GGlamorous
EExplosive



Web Counter
Web Counter

Myspace




Cursors



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us