13.03.2007. / utorak

Droga

Jednom su se vidjeli
pogledi im stadoše na tren
i već je bila njezina

ludo su se voljeli
ona i njena najdraža prijateljica droga

ali jednog dana
nestade s njenog lica sjaja
bilo je to jednog divnog dana

kraljica noći
sunčeva sjaja se više i ne sjeća
sa fasadom na slomljenom srcu
svakog dana sve manje osjeća

treba lijek za samoću

ali njezina prijateljica nije anđeo
evo je slobodno joj kaži ne zaboravi me
ili se navikni da nema krila
nikad nije ni bila anđeo
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
ne govori ništa..,
rijeći su suvišne sada..,
ne gledaj me tako..,
zatvori oči..,prepusti se..,

ne očekuj ništa..,
ne nadaj se..,neda je kurva..,
samo se prepusti trenutnom osjećaju..,

neka ljudi gledaju..,gluposti pričaju..,
briga me..,

zaboravi sve...ovdje smo
samo ti i ja
i krvavo nebo u suzama...

pusti me da odlutam
i ne vratim se
nikad više
jer snage ja nemam
nositi breme tvog bola.

Image Hosted by ImageShack.us

- 00:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.