27.07.2006. / četvrtak

Strah i toplina


Osječam se prazno u dubini
Nemočno na površini
Sebe.
Osječam toplinu u srcu ali istovremeno i strah da je ne izgubim.
Ta toplina je jedino što osječam i jedino za što znam.
Priznajem
Strah me
Strah me iščekivanja
Strah me života koji je predamnom
Strah me činjenica s kojima se moram suočiti
I prijašnjih težnji i ciljeva za koje ne znam hoće li se ostvariti
Strah me ali unatoč tome toplina je jedino za što znam i znam da je volim,
Znam da mi nedostaje uvjek kada nije samnom i da uz nju mogu prebroditi sve strahove.
U zadnje vrijeme toplina je jedina koja me uspjeva nasmijati,jedina koja me čini sretnom i jedina koja me razumje.
Drugi ne shvačaju da me čine praznom u dubini jer ja ili glumim da me nije briga kad me povrijede ili im se agresivno suprostavim u trenutku bijesa kada me učine previše praznom.
Ali u sebi ja plačem.
Toplina je zapravo dečko, jedini zbog kojeg se nikad nisam osječala prazno i još jednom,
Volim ga.

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:50 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.