6

ponedjeljak , 27.05.2019.

6

Tyler me stalno zapitkivao što imam ispod haljine a ja sam mu morala ponavljati da se strpi i da će vidjeti na plaži. Bilo mu je teško čekati a meni je to bilo baš dražesno. Nikada se nije tako ponašao , posesivno, znatiželjno a ono što me najviše dojmilo bile su njegove oči koje su sada sjajile nekom tajanstvenom vatrom. Vatrom zbog koje sam ja bila kriva i to mi je bacilo ego u enormne visine. Tyler je na sebi imao samo kupaće bokserice i naravno izgledao je savršeno. Brinulo me samo to što će puno žena i djevojaka sliniti čim ga ugledaju. Bio je izvanredan primjerak a meni je briga gotovo uzrokovala glavobolju. Tko će izdržati te sve „kokoši“ a da se ne baci na njih kao lav... Lavica, preciznije. Uzdahnula sam i prekrižila ruke na prsima.
-„Ann, što je?“-pogledao me i zaustavio auto na velikom parkiralištu dok su se ispred prostirala drveća i davala dašak čarolije ljeta.
-„Um, ništa, ništa posebnog zapravo...“- slegnula sam ramenima i izašla iz auta. Već je bilo vruće ali mi je bilo daleko toplije u autu „usijanih“ emocija. Pomogla sam mu sa stvarima a tada sam pustila Tylera da me vodi. Naravno, plaža je bila krcata ljudima a ja baš nisam voljela gužve. Tyler se namrštio na sunce a tada me naglo primio za ruku.
-„Znam savršeno mjesto, slijedi me.“- pogledala sam ga a on nije skidao smiješak s lica.
-„Ti nešto smjeraš, osjećam to.“- namrštila sam se.
-„Ništa što ti nebi mogla podnjeti.“-rekao je zagonetno a meni je bilo drago što je vruće jer su mi obrazi naglo buknuli.
-„Budi pristojan...“- šapnula sam.

Tyler nas je doveo do usamljene uvale dok su iza nas bile visoke stijene. Mjesto kao stvoreno za dvoje mladih ljudi koji su imali zločeste namjere.
-„Pretpostavljam da te ne moram pitati dali znaš plivati.“-pogledao me trenutak nego li je spustio stvari.
-„Naravno, to je sasvim suvišno pitanje, zašto pitaš?“- rukom je pokazao na obalu i objasnio:
-„Ovdje je odmah dubina pa moraš biti oprezna, nije teško za iskusnog plivača ali dosta ljudi oklijeva doći na ovu stranu plivati, a tu i tamo se nađu ježinci pa nije idealno za djecu.“- prestirala sam ručnik plave boje i tek tada shvatila da je to veliki ručnik na koji stane i do nekoliko ljudi. Zaključila sam da Tyler želi djeliti sa mnom prostor i bila sam silno dirnuta zbog toga. Ah da on je nešto pričao i ja sam prikrila svoje iznenađenje tako što sam mu odvratila:
-„Statistički gledano puno više ljudi strada na rijekama i jezerima gdje je voda slatka nego na moru gdje sol pomaže tijelu da pluta pa se puno teže utopiti.“- Tyler se nasmijao.
-„Na sve uvijek imaš odgovor, sviđa mi se to. Nekada mi je tvoja pronicljivost znala smetati ali kada bolje promislim ima nešto u inteligentnim ženama.“- namignuo mi je a tada sam primjetila da Tyler čeka da napokon skinem haljinu za plažu.
-„Okreni se.“- rekla sam mu a on je dobronamjerno zakolutao očima i poslušao me. Laganu haljinicu sam lagano skinula sa sebe i posložila svjetlucavi kupaći kostim te namjestila dugu kosu da mi pada niz ramena.
-„Dobro, spremna sam.“- Tyler se polako okrenuo a tada tiho opsovao. Bila sam zadovoljna kada su mu se oči raširile. Zločesto sam se okrenula oko sebe a kosa mi je zaplesala na leđima.
-„Sranje...“-izgubio je dar govora a ja sam se namijala. Na sebi sam imala svetlucavi bikini u plavim nijansama od svijetlo plave do boje noći i presijavale su se na svijetlu. Bikini mi je istaknuo duge vitke noge i okrugle grudi. Imala sam usko i sitno tijelo ali mi je visina pomogla da se držim poput vile bijele puti i krupnih očiju.
-„Tvoj komentar je pretpostavljam pozitivan?“-našalila sam se i prišla mu sasvim blizu. Trgnuo se kao da sam ga opekla iako ga nisam dodirivala.
-„Dovraga da, jako jebeno pozitivan.“-nasmijala sam se zagrlila ga. Srce mu je glasno kucalo a ja sam bila uzrok tome.
-„Dobro jer nije bio jeftin, imam takav i sa crvenim nijansama.“- zastenjao je a ja sam se ponovno smijala.
-„U redu a sad bi išla plivati.“- pustila sam ga i sjela na rub obale a tada kušala vodu jednom nogom.
-„Samo uđi, ovako ćeš se vječno privikavati na toplinu.“- zakolutala sam očima i podbočila se.
-„To samo muškarac može reći, daj mi vremena.“-Tyler se bacio u more i već snažno plivao prema plavetnilu dok sam ja cijukala od razlike temperature. S obzirom da sam ionako rođena na moru nisam se namjeravala osramotiti pred njime pa sam zaplivala u plavetnilo dok su mi se sve dlačice naježile. Tiho sam opsovala i ubrzala dok mi se polako nije temperatura tijela priviknula na vodu.
-„Onda, bolje?“- Ty je doplivao do mene a ja sam ga pratila pogledom jer je izgledao kao da me namjerava razgolititi.
-„Bolje, hej da se nisi usudio.“- prekorila sam ga a on je uzdignuo obrvu.
-„Nisam siguran na što misliš.“-kružio je oko mene kao morski pas a kada sam se osjetila ugroženom poprskala sam ga vodom.
-„Hej, igraš prljavo.“- pobunio se i zaronio te nestao ispod tamne vode a u meni se rastvaralo klupko panike. Nadala sam se da me neće potegnuti na dno jer sam kao dijete nekoliko puta doživjela nesreću s vodom i od onda bi me lovila panika da me netko ne potegne na dno. Odjednom sam osjetila hladnoću stranog tijela i dlačice koje su poškakljale moju kožu. Progutala sam knedlu i čekala što će Tyler napraviti. Umjesto da me potegne razigrano u dubinu vode on me zagrlio s leđa i spretno oslobodio moje dojke. Ciknula sam i oštro ga pogledala.Pokušala sam zatomiti paniku ali Tyler je svejedno primjetio blijedilo na mom licu pa se zabrinuo.
-„Ann, što je?“-odmahnula sam glavom i prisilila se na smiješak.
-„Samo sam mislila da ćeš me potegnuti na dno, to je sve.“-Tyler se još više namrštio a tada me okrenuo prema sebi.
-„Zaboga, nebi to učinio, smiri se.“-bilo je ugodno osjetiti kontrast topline i hladnoće na koži. Opustila sam se uz njegovo tijelo i rekla:
-„Kao dijete sam imala nesreću u moru i od onda se bojim dubina.“- Tyler je uzdahnuo.
-„Mislim da si mi to jednom rekla ali svejedno te nebi potegnuo na dno.“-pogladio mi je obraz i nježno me poljubio. Vatra je rasla između nas a mi smo bili u nezavidnoj poziciji. Iako smo bili daleko od ostalih ljudi svejedno smo bili uočljivi. Igranje je moralo biti poskrivečki.
-„Sranje...“-tiho je opsovao kada ga je okrznula moja bradavica po koži a ud mu se odmah produžio i protljao se uz moje bedro. Na licu su mu se pojavile kapljice znoja.
-„Želiš me.“- zvučala sam više iznenađena a on me povukao za sobom do sigurnosti jedne visoke stijene. Glas mu je bio hrapav a disanje mu se promjenilo.
-„Nasloni se na stijenu.“-rekao je autorativno a ja sam ga poslušala i zložila grudi suncu i njegovu pogledu. Tamna kosa mi se presijavala i ukrasila moje vitko tijele kao tamne vitice.
-„Bože, predivna si.“- rekao je Tyler i grubom rukom protrljao bradavicu. Izvinula sam se i tražila još a Tyler se prislonio uz mene i počeo me ljubiti po tijelu. Disao je teško i isprekidano a ja sam ga svako toliko okrznula rukom i divila se snažnom tijelu koje se pokorilo mojem. Tamne oči su mu postale crne a pogled toliko mračan da sam osjećala vrelinu u srži.
-„Molim te , uzmi me.“- blago sam rekla a oči su mi postale svijetle gotovo do vatrene boje a glas potpuno izmjenio do senzualnog tona.
-„Ne moraš me dva puta pitati, okreni se.“-nježno je rekao i potegnuo tanku tkaninu kostima a tada se sagnuo i poliznuo mi samu srž. Gotovo sam vrisnula.
-„Polako ljepotice, još nisam ni počeo.“- čvrsto sam se uhvatila za stijenu a on me ljubio i mazio šaptao nježne riječi.
-„Bože kako si divna, koja sam ja budala bio.“- sočno je opsovao kada je svoju muškost prislonio na moj procjep. Osjećala sam kako drhti a prsa su mu se povećala od težine senzualne energije.
-„Nemoj me štediti, mogu sve podnjeti.“- rekla sam u dahu . Tyler nije bio svjestan što sam rekla ali je ipak ušao nježno i ispunio me centimetar po centimetar kako bi mi se tijelo priviknula na debljinu i dužinu njegove impresivne muškosti.
-„Molim te...“- zavapila sam a on me ušutkao nježnim milovanjem po stražnjici. Kada je napokon ispunio moje tijelo do zadnjeg milimetra oboje smo drhtali. Kretao se polako i poigravao mojim dojkama. Lizao me milovao i nježno ljubio po vratu i osjetio okus kože i soli na tijelu što mu je probudilo životinjske nagone.
-„Ann, dušo, neću još dugo izdržati.“-prošaptao je promuklo a ja sam posegnula iza za njegovim udom i nježno mu stisnula mošnju. Zadrhtao je i opsovao. Nastavila sam ga milovati a on se tada raspao u meni i prigušio promuklo stenjanje u moj vrat. Osjetila sam vrućinu njegova sjemena kako se mješa sa hladnoćom vode. U jednom luckastom trenutku mi se pred očima pojavila slika njegovg djeteta u svom trbuhu. Namrštila sam se i pitala se odakle mi takve šašave misli. Lagano sam se okrenula i privukla ga sebi u toplo hladni zagrljaj.
-Dušo, jesi dobro?“-poljubila sam ga u vrat dok je on još dolazio k sebi. Maknula sam mu pramen kose s lica a on se prislonio uz mene.
-„Samo sam malo uzdrman, dobro sam.“- nježno sam klizila rukom po njegovim snažnim leđima i ramenima a tu i tamo bih pronašla neki ožiljak. Nisam htjela ispitivati jer sam znala da bih ga samo uzrujala. Kada je napokon došao k sebi ispravio se do puno visine i upitao me:
-„Gladna?“- klimnula sam i nasmiješila se.
-„Onda se idemo isplahnuti i malo na sunce.“- uzeo me za ruku i ponovno smo bili u moru.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.