mental hospital

četvrtak, 16.03.2006.

Remka city

moj kvart! doselila sam se kad sam imala 5 i pol godina! kad sam se 1. put dosla pozdravili su me moji best frendovi Davor i Nastasija a onda Mateja.Marko i Petra! onda je sve bilo super do prije godinu dana... kad sam imala 8 god. došla je Tea Pokupec u kvart i isla je samnom u razred...
bile smo best...
no prošle godine upaoznala se s Markom malo bolje i da prije su bili zajedno ali sad su samo frendovi..ja sam se zblizila sa njenim starijim burazom Lukom koji se voli zezat! 1. srednje je i naravno pljuga,ali nema to veze...,no,taj sebični gad Marko je okrenuo Teu i njenog mlađeg buraza protiv mene nešto si je krivo zabrijo ali zaboli me,pa tko su mi oni u životu!!! ti odbaciš mene ja ću i tebe tako to ide!sad ću biti češće sa davorom i matejom oni su bar pametni... ali moram malo o davoru...
mlađi je od mene a visok ko moj tata,buca ali nije to nišsta za mene,super je frend! ali on hoda s klinkama,i hvala Bogu sad ne ali je hodao!on me i upoznao sa likovima iz njegove školie,ne s puno njih ali s njihovim sadašnjim vladarom Lukom O.... samo malo sad će biti o njemu...
- 13:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>