< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sad ih vidiš/sada ne

Slikice :)




mrzim tu pjesmu...
MySpace Layouts

MySpace Layouts



yeah right... or not... oh yeah that is true...
MySpace Layouts

MySpace Layouts



harry, daniel, anyway...
blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



ah mislim stvarno...
MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layout

blog layout



blog layout

blog layout



johnny, johnny...
blog layouts

blog layouts



blog

blog



blog

blog



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



blog

blog



image hosting

image hosting



Pedro---Brazill
blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



blog layout

blog layout



blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



Kad te vrijeme pregazi....

When dreams don`t come true, just stay in bad and continue dreaming....



moj e-mail: dark_princess91@net.hr

~ ja sam zapravao jako otkaćena osba, no tako se ponašam samo u drustvu najbližih ljudi
~ jako sam povućena i sramežljiva pred nepoznatima
~ ne volim se isticati i biti u centru pažnje
~ imam puno ludih ideja za razne podvale samo nemam bas petlje to izvesti
~ željela bh shvatiti te muške šoviniste
~ i družiti se s njima
~ volim prirodu i more
~ volim biti sama...
~ ...kod kuće
~ ne razumijem osobe kojima je doma dosadno (pogotovo ljeti)
~ obožavam svog psa (iako me je doživotno osramotio)
~ volim putovanja, shopping, tatinu kreditnu karticu (he, he)
~ trenutno sam solo i tražim decka, no nije to tak hitno
~ sretna sam kad su i moji prijatelji sretni
~ mislim da je najvažnija sloboda, u životu, sloboda izbora i nenametanja i tak to...




Free Site Counter
Free Site Counter






NAJ~NAJ

knjiga: Kuća škorpiona, Malo drvo,Angus,tange i pravo pravcato ljubljenje 1 & 2

piće: negazirani sokovi

jelo: -_-_mrzim jesti...

pjesma: City of blinding lights, My Humps, Volverte a ver, Only time

glazba: ROCK

grupa: U2

pjevač: BONO, Juanes

film: Plava Laguna, Povratak u Plavu Lagunu, Pirati s Kariba, Grof Monte Christo



Friends and Love
Its good to know thatI have someone to share my laughter and tears with...

Friends are flovers that never fade.

Friend, you give me courage to live ups and downs in life!

You are always there when I nead you!

Love is a special gift people give each other.


Little things make mighly world.

If you jet don`t know, i still Love you
--(da sa velikim L)--


pametna izreka: Amor is tres merde! -što znači: ljubav je veliko sranje



I tak` to

Ruže su crvene,
Ljubičice su plave,
Ti to još ne znaš,
Ali ja volim te.

Da budalo glupa,
Sviđaš mi se!!!

I tak to...

Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Love Love Love Love
Is a fucking thing!


Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Iskon.hr


h@cker
peky & čiči
štekyca
(moj i majin blog)
karamelica & dark princess
konfucije zbunjeni
nedodirljiva
ifana
nana
angry girl
iva
kiky 4 ever
green lizzard
anja
reich
hopes and fears
safran tj race boy

Dont Click Here


U2-Beautiful day










I don`t care anymore....but realy

14.07.2006., petak

No name for this post

Jučer sam sa Anom razgovarala o dečkima. Točnije o nekom realnom broju.. I sad razmišljam si, koliko ih je zapravo bilo... pa dosta u svakom slučaju, no ako postavim drugačije kriterije, recimo da nabrojim trojcu koji su mi nešto važno značili, eh, tu bi nastao problem... Takovog nema, a ostalih (nakon 15.sam prestala brojiti) :)
Pa, pitala sam se koga točno čekam. Sad više nisam ni sama sigurna, malo mi je nedostajalo da golim rukama ubijem Anu, zna ona zašto... Ne smijem napisati, možda bi netko mogao pročitati... Al ionako ako ta budalica zvana ana, izvede to što planira... ionako mi je život uništen.... Ma što se uopće brinem, bas mi je svejedno... jedno da ili ne, nikaj ne znači...

Eh, sad veselije teme od mog ludovanja... kako to već nazvati...
Tih tema bas i nema, osim možda toga da su anna i koky(dragica i dragec) zajedno al to ionako znate iz prošlog posta....

budite mi pozdravljeni do idućeg dosdnog posta.... pozzzzzzzzzzzzz

Image Hosted by ImageShack.us