< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

04.2009 (1)
01.2009 (1)
12.2008 (1)
10.2008 (2)
09.2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

by lilbutevil

Image Hosted by ImageShack.us

neke o meni
ime: ...Nikolina ...
kvart: ...Medvescak...
god: ...14 (6.3.1994)...
skola: ...graficka (web dizajn)
rzd: ...1.b...
na to sam ja xD
Image Hosted by ImageShack.us




slusam :
Nickelback...
Three Days Grace..
Bullet for My Valintine...
Breaking Benjamin...
R.A.T.M...
S.O.A.D...
Drowning Pool..
Rise Against....
Slipknot..
Iron Maiden...
Metallica...
Iced Earth...
Children Of Bodom...
Cradle Of Filth..
Black Sabbath...
Rob zombie...
Korn...
Nirvana...
Wednesday 13...
itd ..




_______________________

Image Hosted by ImageShack.us


Priznaj mi da li i sad sanjas ti..
Snove sto smo skupa sanjali..
Znam da kasno je..
Znam da trazim previse..
Volim te..
__________________________


It hurts so much to love you
the way i do
and then look at you and relise
how much u dont care..



slikeImage Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

petak, 09.01.2009.

da... opet isto.. izgubila sam joŠ nekog do kog mi je stalo..
R.I.P.
uŽas.. boim se..
boim se da ne izgubim joŠ ljudi..
cjela familija je u komi..
a ja...
jebe me ljubav..
nemogu rec da me ne ferma..
al muti sa drugom curom..
cura je fkt dobra..
al sam ju zamrzila.. zbog njega.. samo sranja zbog njega...
zbog njega sam se svaĐala sa ljudima koe volim najviŠe na svijetu..
to tada nisam shvaČala..
koliko god se trudila.. ne mogu ga prestat voljeti..
peder..
nejde mi iz glave... aaa.. mislim na njega cijelo vrijeme... sanjam ga..
kao da mi to namjerno radi...
svi mi govore da je u mene..
ne vjerujem.. mislim.. a nezznaaam.. issss..
malo je sa ovom.. malo je samnom..
ajme.. kad me zagli..
ma odu mi svi problemi...
oni leptiriČi... juuujjj...
ovaj da .. da ne priČam kak je kad me poljubi...
ima joŠ jedan koi me muČi...
neznam dal sam u njega..
il sam samo ljubomorna -.-
nebi me uopČe Čudilo... kakva sam...


BoŽiĆ...
jedan od najgorih dana u mom Životu.. da... katastrofa...
zavrŠila u kazni.. zbog SUMRAKA.. fak... nie Kulen vriedan moe kazne.. ne ne...
da.. dobila sam fotiČ.. we..
sad 2 godine neČu niŠ dobit.. -.-'
zeam se xD
al svj celo vreme ce mi po glavi skakat..

Stara/Nova Godina .. ala ti doČek
naravno kakva sam... dosadila sam si ..
ofarbala se u crno.. iz plave.. O.o nisam znala da se to moŽe XD
POSTAEM EMO???
o.ou
no... obukla Štikle..
Žicala Mimi da doĐe po mene da se ne razbim...rolleyes
i tam mi bili.. bilo supp... blabla xD

neznam kaj viŠe...
nadam se da Če nam produŽit.. praznike..
yes

i tak.. idem... uŽivajte ...kisskisskisszubomah

- 17:33 - Komentiraj(2) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.