studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare prikažem/brišem

Opis bloga





More Cool Stuff At POQbum.com





Ludo!!!


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi





Create Your Custom Message


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



Create Your Custom Message





Create Your Custom Message

četvrtak, 01.11.2007.

aj da i mi probamo

ejj ljudofi.Viktor,Daja i ja(Matej) došli na ideju da napravimo blog....dead Bilo vam je to ovak ... Vraćamo se mi poslje crkve i padne meni na ideju da napravimo blog...kažu oni ajde... E al sad je pitanje kako ćemo se zvat i kaže Vix : darkodarko.Zicer se pitate zaš darkodarko e pa zato jer ima jedan ćovac kojeg zezamo,a zove se darko a mi ga zovemo Božo. A on izgleda otprilike ovak:hlače nategnute do "sisa" (muško je),onda ima košulju strpane u hlače , Dinamo šiltericu....... bwahahahaha koj lom.
Aj vidimo se....pozz
komentirajte ...................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.