ja i moji događaji

subota, 31.03.2007.

ja kuvar

E da ljudi šta se čudite što sam počeo nešto kuhati pa nije to sveto pismo.A uostalom to te čeka kad odeš iz svoje kuče pa ti nema ono dojdeš kuči i uvjek te čeka nešo za za jesti skuhano. Ovako dojdeš u stan i ništa nema za jest. Od kad sam došao u zg stalno sam udaro po svakakoj hrani od svih mogučih salama, bureka , a čevape i pizze da ne spominjem i tako mjesecima dok mi se to nije toliko gadilo da nemogu omirisati ništa više od toga.

Danas na meniju su bile Špageti Bolognese i evo irecepta
#100g mljevene junetine ili mješavine junetine i svinjetine
# 1/2 luka
# 200g pelata ili rajčice u komadićima
# 1/2 režnja češnjaka
# 1 žlica pirea od rajčice
# malo bosiljka, soli, papra i origana
# 1 žlica maslinovog ulja
# Špageti
# Parmezan
Image Hosted by ImageShack.us

i još nešto pozdrav svim slavoncima vidim da nas ima i samo jedna pjesma koja mi dušu cepa.


31.03.2007. u 22:00 • 25 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

MALo o meni i blogu

godine : 22
Ime : darko
boravište:Zagreb
Živio:U sl. brodu
Specijalnost: Osiguranje
Volim: Žene, alkohol, pare
Mrzim: Loše Žene
Životna želja: Preživit

O blogu:
Možete pročitati šta mi se dešava u
životu i šta mislim o nekim stvarima


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Tutorijali
click4code.com




moj mail ako vas nešto zanima

darkosb@net.hr



free web counter

Za sve one koji vole House













Evo dokaza da je jednostavno otkriti ip adresu


IP