moj msn...gammad_united@hotmail.com

Rođen:kao djevica 7.9.1986.(taman dok je černobilski oblak prolazio našim krajevima)...umrijet ću kao djevica:)
Relacija prebivanja: Brezovljani (ako netko zna gdje su a mene ne pozna ima pivo od mene) - Osijek




Image Hosted by ImageShack.us





EVO MALO NEUKUSNIH VICEVA - NADAM SE DA NEĆE BITI PRIJETNJI SMRĆU


Koja je razlika između Etiopljanina i teniske loptice??
-2 grama

Kako se zove skraćeno Europsko prvenenstvo u Austiji i Švicarskoj
-Aushwitz

dođe lopov u banku i opljačka je,pri izlasku iz banke pita jednog čovjeka:
-"Jesi li me vidio?"
Čovjek:
-"Jesam"
I pljačkaš ubije čovjek.Upita drugog:
-"Jesi li me vidio?"
On kaže:
-"Ne,nisam ali moja žena je"

Na gradilištu viče Mujo:
-"Bolan Mujo,jel u tebe metar?"
-"Ma jok , samo 20cm"

Kako se uteruje dug?
Isto kao i kratak

Šest ljudi vozi se u avionu: doktor, svećenik, advokat i troje djece. Motori se, naravno, pokvare i avion počne gubiti na visini. Pilot javlja preko razglasa da će se avion srušiti i da za putnike ima, naravno, samo tri pojasa.
Svi usplahireno skočiše:
Doktor:
- "Spasite djecu! Spasite djecu!"
Advokat:
- "Ma jebeš djecu!"
Svećenik (pita advokata):
- "A 'oćemo li imati vremena?"

Išli narkomani ivica i marica kroz šumu.Ivicu uhvati kriza i popuši maricu(umjesto da je obrnuto..op.urednika bloga)


Pred vjencanje:
On: "Yes! To! Konacno sam docekao!"
Ona: "Hoces da idem?"
On: "Ne! Niti pomislio nisam na to!"
Ona: "Da li me volis?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zasto ikako pitas?"
Ona: "Da li me zelis poljubiti?"
On: "Jos kako!"
Ona: "Da li me zelis udariti?"
On: "Nema sanse! Nisam takav covjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"
I sad, nakon vjencanja, procitajte ovaj tekst od dole prema gore!


Kad je Michaelu Jacksonu rodila zena, ovaj pita doktora:
- "Recite molim Vas kad cu opet moci jebati?"
- "Pricekajte da vam dijete poraste do barem 12-13 god."


- Sto radi gluhonijema djevojcica kojoj fale 2 prsta?
- Muca

- Zasto nikada nece biti svjetskog prvenstva u Sloveniji?
- Zato sto ne mogu napravit stadion u svojim granicama.


- Zasto Branimir Glavas svako jutro popije jedan Bioaktiv?
- Da dobije dnevnu dozu imuniteta!


It's Time To Save The World

nedjelja, 24.08.2008.

svako jutro kad idem na posao pustim si malo neke pjesme od tbf-a i to me baš razveseli i opusti prije posla...prije pacijenata koji me zovu...evo donosim jedn bisera od kolega na heldesku....
Agent: Koje Vam sve lampice svijetle na Dlinkovom routeru?
Korisnik: Svijetle sve, prve tri lampice, i svijetli ona izmedju prve dvije, i izmedju druge dvije i ona poslije trece

a kako je danas nedjelje ladim jaja na poslu i pretjerano surfam netom...samo šteta što ne mogu ništa skinuti:(...već mi fali gledanje filmova i online igranja igrica...buhuhu...ali nabavio sam 10ak sezona simpsona pa ću svoju tugu ubiti u gledanju specoša homera....

jučer mi je ono nevrijeme pokvarilo planove jer sam mislio otići na koncert od Ladnog piva ali led i pljusak su me sje...bali...tako da sam ostao u stanu i pratio jad i čemer hrvatskog nogoloptačkog natjecanja...

kako je ovo vrijeme traženja stanova dosta mojih prijatelja su u potrazi za istima pa sam došao u posjed jednog oglasnika i slučajno naletio za oglase osoba za novim poznanstvima,taman između prodaje rabljenih djelova auta i oglasia za prodavanje svinja i junadi....naravno slatko sam se nasmijao svim tim oglasimarofl i zamislio kako bi moj oglas u novinama bio...išao bi nekako ovako "visok,plav, student,situiran, sa radnim mjestom i stanom u blizini stuca,traži jednu ili više djevojaka za druženje a možda i nešto više"...lool...nadam se da me moja "putnica" neće ubit zbog oglasa koji je čista fikcija:)

e da dobio sam čak i novi interfon,vidim ljuda dolje koji mi zvoni...ko u ameriki:))...a čak i na interfonu piše moje prezime...počašćen sam hehe...

moram se samo osvrnuti na naše olimpijce...dobro odrađen posao većine...mene osobno su samo vaterpolisti razočarali...rukometaši i blanka su bili ok...4. i 2. na olimpijadi ...ne može im se ništa prigovoriti...

za kraj ću citirati jednog krasnog momka "Sad je čas za počinak i reć papa,već malo zijeva snage nema,Miro sprema se na san jer sutra je novi dan...."

evo još malo slika....strong>

Image Hosted by ImageShack.us

moje nove naočale s kojima ću se počastiti za rođendan...zahvala doktorici za slikanje


Image Hosted by ImageShack.us

šta kažete na kuhinju i moje vješte ruke?

Image Hosted by ImageShack.us

jedan aperitvi poslje ručka...strong>

- 11:52 - UDRI SIKIROM!!!!! (10) - Oš napismeno?!?!! - ZLO iz evriver!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Alabama Jones Act




poskočice koje dolaze u uporabu ovih dana ....kolekcija ljeto zima

--Ko umre u jesen za njega nema zime
--Mene novac i slava ne zanimaju. Zanima me samo novac
--Ubij jednoga onda si ubojica, ubij tisuću onda si heroj, ubij milijune e onda si državnik
--Matičar je sudac koji osuđuje na doživotnu
--Ljudska pamet je ograničena. Glupost nije
--Ako vam ide suviše lako pogledajte bolje, možda vam ide nizbrdo
--Očaj - to je kad odsječeš prst da ne bi išao u vojsku, a komisija te oslobodi zbog ravnih tabana
--Ko pjeva zlo ne misli, a ko misli nije mu do pjesme
--Ako mi pozajmiš sto maraka bit cu ti dužnik cijelog života


dragi blogovi:
dozvola za osmijeh
bezopasna
ManiMaxine
marsijanka
candy
anđeo i demon
assiletta
anchi
studentica(bivša:)

još neke stvari koje su moja preporuka


Juventus--Forza Juve
index---svakakvih vijesti ovdje ima
ogame---zanimljiva online igra
supersport kladionica--- iliti Ono Čega Se Planiram Ostaviti
playtoy---flash igrice na hrvatski način