< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 

Image and video hosting by TinyPic

Nes o mojoj curi:

ovak ok je voli gitariste zgodna je perverzna...hehe...voli macho ...pije mošt ...pa zvuci ko da je iz ludnice izasla ... nezz sta jos zabavna je i volim ju...

O meni:

Ime: Leonard-Alexsander-Matej
Prezime: Di Caprio
Godine: mah nije vazno
Hobi:Perverzarije,igranje nogometa,živciranje curerofl
Volim: sestru,curu i svog psa
Mrzim:Maju i Adrijanu

To je to komajte mi i recite ako sta fali osim slika to neznam kak se stavlja ak ko zna nek kaze na leonard007@net.hr ili leonardmatej@gmail.com pozzzz...puca...wave

 

nes o mojoj curi

ovak ok je voli gitariste zgodna je perverzna...hehe...voli macho ...pije mošt ...pa zvuci ko da je iz ludnice izasla ... nezz sta jos zabavna je i volim ju...

 

nes o meni

Ime: Leonard-Alexsander-Matej
Prezime: Di Caprio
Godine: 13
Hobi:Perverzarije,igranje nogometa,živciranje curerofl
Volim: sestru,curu i svog psa
Mrzim:Maju i Adrijanu

To je to komajte mi i recite ako sta fali osim slika to neznam kak se stavlja ak ko zna nek kaze na leonard007@net.hr ili leonardmatej@gmail.com pozzzz...puca...wave

 

cure koje volim ono onako ALI LUCIJU NAJVISE NAJ,NAJ!!!

Lucija-Lucija moja cura vrlo simpaticna,perverzna,luda,a kada cuje da je u blizini druga cura onda je jako burninmadmad i zeli joj headbangod zid nabit to je to o luciji!!!cerek

Josipa-Jopa je jako jako dobra,voli pomoci,kada joj cujes glas na telefon useres se od straha ali je zakon i odlican dj hehe stvorena za to..pjevaona vam je ko RAMBO kad ju neko nazivcira oce da ga ubije trudna je i ja mislim da je to to

Magdalena-dobra je voli pomoci uvjek je tu onak da dobre savjete super frendica

Tina-Moja sestra nemam komentara

Elena-Jedina koja nezna svirat klavir isusek

Kira(moj pas)-kira je moj pesek jako ju vojim jako je slatka i jako je bijela

evo nekih slikica

adrijana:bang


Image and video hosting by TinyPic


Matejthumbup:

Image and video hosting by TinyPic

Elena:thumbup


Image and video hosting by TinyPic

pipo:puknucu


Image and video hosting by TinyPic

Stipe(usamljen je dobio je jedan)cry

Image and video hosting by TinyPic

Ana-Marija(ona je isto fotogenicna)nut

Image and video hosting by TinyPic

Irena i Alena a covjece same curenonono

Image and video hosting by TinyPic

Domagoj:(naj frend)sretan

Image and video hosting by TinyPic

Diana:pjeva

Image and video hosting by TinyPic

Dean stariji polubrat:sretan

Image and video hosting by TinyPic

 


četvrtak, 05.02.2009.

 

bok !!!

Isuse sjetio sam se kak se pise prema tom da nezz sta da pisem cujemo se za tj.dana(mj.dana) i valjda ce necega biti novoga pusa....pa-pa



| komentari (5) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.