nirvana rules!!!!!

05.04.2006., srijeda

NIRRRRRRVANA RULES!!!!!!!!!!!

nećete vjerovat ali zamalo sam zaboravila da je danas 5.04.dok me frendica nije podsjetila...jebote,nemogu vjerovat da je već 12 god prošlo od Cobainove SMRTI...ŠTETA ŠTO ONI STRAVA LJUDI UMRU UVIJEK PRIJE ONIH KOJI drugima zagorčavaju život ili npr. svojim pjesmama uništavaju tuđi sluh...to nije fer...u ovom postu neću pisat ništa o sebi...jer je ovo namjenjeno Kurtu............stavila bi ja i slike...kad bih znala...pussssaaaaaaaaaa
- 22:34 - Komentari (54) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

... ... ... ... ... ...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

WHICH DOES NOT KILL US ,
ONLY MAKE US STRONGER!!!!!MySpace Layouts

MySpace LayoutsMySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Myspace

MySpace Layouts

Linkovi

JOŠ MALO O MENI...

MySpace Layouts

Myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts


SLUŠAM:
nirvanu
him
korn
ac/dc
evanescence
green day
MySpace Layouts

MySpace Layouts


VOLIM: iskrene ljude
sve ovo gore već navedeno
lazanje
zeleni čaj
starke
killerice
otvorene i ne umišljene ljude
blog
vivu
plivanje
...

MRZIM: ogovaranje(iako je to ponekad i moja mana,pokušavam je se riješit)
laži
sebičnost
gmazove
ulizice
umišljene osobe
dvolične i ljubomorne osobe
one koji ubijaju životinje
glupane koji nose krzno od životinja
...
MySpace Layouts

MySpace Layouts

...................