nirvana rules!!!!!

25.03.2006., subota

KILLING LONELINESS WITH YOU...

evo...sad kad trbam štrebat ja kao po običaju visim na netu!!želim stavit neke slike ali neda mi manje ili veće od 150 i 200 piksela ...ako netko zna kako se to radi nek mi please objasni:)please...uglavnom,danas sam u 8 i pol imala trenig,opet nisam mogla kao svi normalni ljudi spavat do 11(najmanje)..ali,ajde ...poslije sam bila sa frendicom Arijanom u grdu.bile smo kupit Srdočicama poklone...kupila sam im ful strava crne majice,najradije bih sebi zadržala...tako su strava...sutra im je roćkas..danas me ON pitao ako ćemo danas van..a,šta mislite da sam rekla?no prvo sam se folirala kao ono neznam da li mogu,pa sam mu na kraju rekla da ću probat...ne želim spominjat NJEGOVO ime...jer bi ovo mogle pročitat osobe za koje ne želim da pročitaju...ok..javim još poslije kak je bilo vani...pusa svima!!!nut
- 16:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

... ... ... ... ... ...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

WHICH DOES NOT KILL US ,
ONLY MAKE US STRONGER!!!!!MySpace Layouts

MySpace LayoutsMySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Myspace

MySpace Layouts

Linkovi

JOŠ MALO O MENI...

MySpace Layouts

Myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts


SLUŠAM:
nirvanu
him
korn
ac/dc
evanescence
green day
MySpace Layouts

MySpace Layouts


VOLIM: iskrene ljude
sve ovo gore već navedeno
lazanje
zeleni čaj
starke
killerice
otvorene i ne umišljene ljude
blog
vivu
plivanje
...

MRZIM: ogovaranje(iako je to ponekad i moja mana,pokušavam je se riješit)
laži
sebičnost
gmazove
ulizice
umišljene osobe
dvolične i ljubomorne osobe
one koji ubijaju životinje
glupane koji nose krzno od životinja
...
MySpace Layouts

MySpace Layouts

...................