nirvana rules!!!!!

22.03.2006., srijeda

heeej!!!!!!

waveEvo prvi put pišem ovaj svoj blog...mislim pokušavam...još ne kužim baš sve,ali ok...slušam nirvanu i uživam...napisala sam glupu lektiru,sutra kad me pita bit će gadno...ma boli me briga...danas sam umrla na trenigu,jedva čekam petak!!!!idem van sa jednim super tipom..........party
- 21:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

... ... ... ... ... ...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

WHICH DOES NOT KILL US ,
ONLY MAKE US STRONGER!!!!!MySpace Layouts

MySpace LayoutsMySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Myspace

MySpace Layouts

Linkovi

JOŠ MALO O MENI...

MySpace Layouts

Myspace

MySpace Layouts

MySpace Layouts


SLUŠAM:
nirvanu
him
korn
ac/dc
evanescence
green day
MySpace Layouts

MySpace Layouts


VOLIM: iskrene ljude
sve ovo gore već navedeno
lazanje
zeleni čaj
starke
killerice
otvorene i ne umišljene ljude
blog
vivu
plivanje
...

MRZIM: ogovaranje(iako je to ponekad i moja mana,pokušavam je se riješit)
laži
sebičnost
gmazove
ulizice
umišljene osobe
dvolične i ljubomorne osobe
one koji ubijaju životinje
glupane koji nose krzno od životinja
...
MySpace Layouts

MySpace Layouts

...................