I wanna be somebody else - Blog.hr


°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

H€Y!! mah
Čitajte, puuuno komajte i ....kaj got hoćete...:sretan

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://darktears7.blog.hr

http://udarmeteora24.blog.hr

http://monsoon18.blog.hr


Frendice

Lora

Pa...poznam ju nekih 10 godina pa je valjda bfkiss.Inace je jako tiha i šutljiva, pa me to ponekad razjebe, al dobro...zujo


Lucija (Gašo)

Ma, jebena cura!nutMelje 100 na sat i to takve gluposti, al u pozitivnom smislusmijeh.Kraj nje vam nemre biti dosadnodead

Helena

Ok cura.Ona je više ko vjeran pas.Uvijek ti bu pomogla i tak...neznam kaj da drugo napisem...pjeva

Lucija (Suši)

Ona je hmm, stvarno super curka.Moreš joj nekaj reći a da ona to ne zlaje po celoj školithumbup

Sandra

Pa...neznam kaj da velim...zalivenPonekad me tak živcira (mad), a ponekad mi je dobrasretan

Lucija (Luca il kak vec...)

Isto super...sve 5thumbupkiss

I još neke cujke iz razreda:

Ana Marija

E, cura je...thumbupOno, stalno vesela, smije se, nasmijava i tak...supachzuboI, da, oblekica-jebenica!!naughty

Alma

Ma, zakon!!smijehNeznam kaj da drugo velim...

Jelena

Pa, neznam ju bas najbolje, al čini se ok...sretan

Marta

Fora...thumbup




Vrati mi...

Što vidiš u mojim očima
kada me pogledaš...
dal jad ili bol...
Suza iz oka sama klizi...
Pokušavam ju zaustaviti,
ali jedna suza jača je od mene...
Još uvijek moje srce
za tobom vapi...
Još uvijek te volim...
Nikad nisam ni prestala..
Trebam te...
Otišao si od mene,
bez da se okreneš...
Zatvorio si vrata moga srca,
a ključ vratio nisi....
Kako da pustim
drugog da me osvoji,
kada je svaka moja misao
posvećena tebi...i našim trenucima...
Vrati mi ključ moga srca
da se ponovno smiješim....


Ljubav si ti..

Ako ljubav ima ime,
tvojim se imenom zove...

jer ljubav je tvoj pogled,
tvoj osmijeh predivni...
ljubav je i tvoje suzno oko,
ljubav je tvoj glas umilni.

Ljubav je moja čežnja za tobom,
kad su mi tobom snovi ispunjeni,
moj nemir kada mi nisi blizu,
kada se budim a prva si misao meni.

Ljubav...
opjevaše je mnogi pjesnici,
No najljepša pjesma, ime je tvoje,
Za mene jedina ljubav si TI EDUARDO

petak, 14.03.2008.

I jos jedan blog...yes

Kaj da napisem?eekbangPa, počnimo ovak:

LJUDI, PETAK JE!!!!smijehNapokon je gotova ta jebena (headbangmadblabla) škola!Al, nebumo o tome pricalinono, nego o...NEZNAM!! Sad me frendica nagovara da idem s njom u grad, al meni se nedazijev...mislim da se nakaj nafunjilarolleyes.A, kaj joj ja morem?!

Sad moram ici papatinjami, nisam nist jela nekih...hm, mozda 7-8 sati...luW ya



| °~*..sMiLee..*~° (0) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.